AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #21 Skrevet 25. mai 2016 Har aldri skjønt poenget med å stå i et forhold,som forlovet eller som gift på facebook. Ingen er vel interessert i det vel? Mannen min bryr seg heller ingen ting om akkurat det (tror aldri vi har diskutert det). Hvis det hadde vært veldig viktig for ham er det mulig jeg hadde fira på det. Anonymkode: 4dc5a...594
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #22 Skrevet 25. mai 2016 Meg AB over her: vi har forresten ikke bilde av oss sammen på facebook heller Anonymkode: 4dc5a...594
a l'orange Skrevet 25. mai 2016 #23 Skrevet 25. mai 2016 8 minutter siden, ClickB4it skrev: Haha, dette var interessant lesing! Det finnes ikke ett eneste bilde av kjæresten min og meg sammen på Facebook, ingen av oss har skrevet på veggen til den andre, ingen av oss står som "i et forhold", begge har skjult sivilstatus. Dette her er ting jeg ALDRI har tenkt over før, men som jeg antar bunner ut i at for meg er Facebook først og fremst et verktøy for å holde kontakt med venner og familie rundt i verden gjennom chatfunksjonen og interessegrupper. Det er ikke et utstillingsvindu for livet mitt på noe som helst vis. Sånn er jeg og. Men jeg har forlengst forstått at mennesker har svært ulike formål med FB og andre sosiale medier. Dersom en sånn kobling hadde vært viktig for kjæresten min hadde det også vært null problem for meg å si ja til det. Det hadde vært verre dersom han eller hun hadde forventet at jeg skulle endre vaner og legge om livet mitt etter FB, eller "markert territoriet sitt" sånn i eningen.
lillsunshine Skrevet 25. mai 2016 #24 Skrevet 25. mai 2016 Synest argumentasjonen hans var litt snodig. Han vil snoke på andre, men ikke at andre skal snoke på han. For min del synest jeg det er fint at folk opplyser om at de er opptatt på Facebook. Det er nettopp når man møter på en fyr man muligens fatter litt interesse for å senere kanskje blir venn med, så er det fint å vite om vedkommende er opptatt, så vet man at vedkommende er off-limit. Jeg tenker litt også, at det kan handle om at han ikke vil fremstå som i et forhold og at han liker oppmerksomheten han får, det høres jo ut som han er populær. Jeg hadde ikke gjort noen stor greie ut av det, men hadde jeg blitt spurt så hadde jeg synest det var koselig å endre statusen. Jeg tror ikke jeg hadde spurt selv, nettopp fordi jeg også vet at det er så mange som er så sære på dette med å endre status på Facebook og vil være private. Tror egentlig at det som er viktig er hvordan han viser det frem ellers. Om han kan vise at dere er kjærester når dere ute offentlig eller med venner, om han presenterer deg som kjæresten o.s.v. Dersom han generelt virker veldig opptatt av å skjule at han har dame, så hadde jeg blitt skeptisk.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #25 Skrevet 25. mai 2016 Greit nok at folk driter i å ha "i et forhold" på sivilstatus. Men når man nekter og blir sint hvis den andre spør om å gjøre det så hadde jeg blitt veldig usikker hvertfall.. Da hadde det faktisk blitt litt viktig uten at det er det. Anonymkode: 5fe2e...837 2
charmisss Skrevet 25. mai 2016 #26 Skrevet 25. mai 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit nok at folk driter i å ha "i et forhold" på sivilstatus. Men når man nekter og blir sint hvis den andre spør om å gjøre det så hadde jeg blitt veldig usikker hvertfall.. Da hadde det faktisk blitt litt viktig uten at det er det. Anonymkode: 5fe2e...837 Enig! Jeg tok iniativ når vi ble kjærester på facebook, han når vi ble samboere om å forandre. Syns det er koselig og er jo stå stolt av han <3 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #27 Skrevet 25. mai 2016 Åå, jeg har nesten samme problem, bare at kjæresten min nekter å ta vekk singelstatusen. Han trenger ikke ha meg i et forhold på Facebook, men er det så mye å kreve at han skjuler singel statusen? Han er også meget kjekk... Anonymkode: 78d3f...b62 1
frk91 Skrevet 25. mai 2016 #28 Skrevet 25. mai 2016 Hvis facebook ikke er så viktig, hvorfor kan han bare ikke stå i et forhold der? Og snoking, det er jo ikke snoking om folk vet hva hans sivilstatus er.. Jeg vil stå i et forhold på facebook, jeg ønsker å vise frem min kjekke kjæreste, og jeg synes også det var deilig at jeg fikk mindre oppmerksomhet fra idioter.. 1
charmisss Skrevet 25. mai 2016 #29 Skrevet 25. mai 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åå, jeg har nesten samme problem, bare at kjæresten min nekter å ta vekk singelstatusen. Han trenger ikke ha meg i et forhold på Facebook, men er det så mye å kreve at han skjuler singel statusen? Han er også meget kjekk... Anonymkode: 78d3f...b62 Da hadde det blitt oppvaskmøte her.. !! Ikke ok. 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #30 Skrevet 25. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åå, jeg har nesten samme problem, bare at kjæresten min nekter å ta vekk singelstatusen. Han trenger ikke ha meg i et forhold på Facebook, men er det så mye å kreve at han skjuler singel statusen? Han er også meget kjekk... Anonymkode: 78d3f...b62 Han kunne i det minste fjerne singelstatusen og ikke ha noen status i heletatt. Eller sette "i et forhold".. Synes ikke det er mye å kreve nei. Han vil være tilgjengelig for andre tydeligvis. Anonymkode: 5fe2e...837
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #31 Skrevet 25. mai 2016 51 minutter siden, charmisss skrev: Da hadde det blitt oppvaskmøte her.. !! Ikke ok.Jepp 👍 Anonymkode: 5fe2e...837
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #32 Skrevet 25. mai 2016 Det er viktig for meg. Neppe for min kjæreste da han omtrent ikke bruker FB uansett. Men selv om din kjæreste også er likegyldig til dette så burde han gjøre det for deg. Hadde vært totalt uaktuelt for min del at typen skulle stått som singel eller ikke stått noen ting hvertfall, men satt "i et forhold" som minstekrav. Anonymkode: 5841e...52c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå