spookelse Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Hei! Jeg skal i bryllup til en barndomsvenninne i august, og jeg har absolutt NULL peiling på sminke og hår. Tenkte jeg skulle unne meg profesjonell sminke/håroppsett den dagen, men det er sannelig ikke lett å finne noen som kan gjøre det, det er jo trossa alt rundt 8-9 år siden sist jeg bodde i Stavanger. Så er det da noen som har erfaringer med noen i Stavanger/Randaberg-området som dere kan anbefale? På forhånd takk! :D
Gjest O.G. Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 (endret) 31 minutter siden, spookelse skrev: Hei! Jeg skal i bryllup til en barndomsvenninne i august, og jeg har absolutt NULL peiling på sminke og hår. Tenkte jeg skulle unne meg profesjonell sminke/håroppsett den dagen, men det er sannelig ikke lett å finne noen som kan gjøre det, det er jo trossa alt rundt 8-9 år siden sist jeg bodde i Stavanger. Så er det da noen som har erfaringer med noen i Stavanger/Randaberg-området som dere kan anbefale? På forhånd takk! :D Jeg googlet makeupartist + Stavanger og fikk opp denne damen som, holder til Stavanger/Sandnes. + Hun her. Og ei linkedinside. Endret 24. mai 2016 av O.G.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå