AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Driver å prater med en fyr nå, og han kommer med masse "komplimenter", eller løgn som jeg kaller det. Han sier jeg er pen, nydelig, sexy, klok, omsorgsfull osv. Greia er at jeg ikke klarer å tro på han! Når han sier slikt så blir jeg bare sur og skaper dårlig stemning.. Juger han eller er jeg gal? Hvis jeg er gal, hva kan jeg gjøre? Vil liksom ikke miste han heller, han er veldig god.. Anonymkode: 9332e...7f5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Driver å prater med en fyr nå, og han kommer med masse "komplimenter", eller løgn som jeg kaller det. Han sier jeg er pen, nydelig, sexy, klok, omsorgsfull osv. Greia er at jeg ikke klarer å tro på han! Når han sier slikt så blir jeg bare sur og skaper dårlig stemning.. Juger han eller er jeg gal? Hvis jeg er gal, hva kan jeg gjøre? Vil liksom ikke miste han heller, han er veldig god.. Anonymkode: 9332e...7f5 Slenge ut en masse komplimenter er en enkel måte å få usikre personer i sengs på. De virkelige komplimentene er de du får sjeldnere, men som samtidig er mer unike. Anonymkode: 29de1...221 1
ajarRun Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Du høres ut som noen jeg kjenner. Bare si takk eller noe fint tilbake
Rammfrø Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Jeg tror heller ikke på folk som jeg har nylig møtt og de skal pøse på med komplimenter. Det er en manipuleringsteknikk. Hvis noen som kjenner deg godt gir deg komplimenter så håper jeg sannelig du tar det til deg for de betyr mye! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå