Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg har fått den store ære av å være forlover i min bestevenninnes bryllup. Og lurer derfor på hva jeg skal finne på for noe gøy i utdrikningslaget hennes. Kan noen hjelpe meg???? Trenger tips fra noen som har noen gode ideèr og som har vært i noen morsomme og minnerike utdrikningslag. Vi bor i en liten by, og skal være i byen og ikke reise noen plass, så dere kan bare stryke strikkhopp, flyturer og slike ting.... Vær så snill å hjelpe meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei, hva med og ha et rebusløp? Du lager rebusser til forskjellige butikker, der hun skal plukke opp ting, (ting hun skal ha på seg) og en ny rebus til neste butikk. Hadde dette selv til hun jeg var forlover og det var stor suksess!! husk og ikke lag de for lette. Si ifra hvis du vil vite noe nærmere! Lykke til! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Alle som er invitert kjøper med seg hver sin "tøysepresang", som legges i en haug, og som den vordende bruden skal pakke opp i tur og orden. Hun må gjette hvem det er som har kjøpt hver enkelt presang, og for hver gang hun gjetter feil, må hun drikke ett eller annet (det er jo utdrikningslag!!!) Så må hun selvfølgelig ta på seg alt hun får! Det blir lekkert etterhvert! Vår brud fikk prinsessediadem fra leketøysforretning, lysblå strømpebukse, fargerik bikini, gjennomsiktig BH og truse, mm... Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 he he he.. Artige påfunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 5. mars 2002 #5 Del Skrevet 5. mars 2002 Hva med å kidnappe henne på jobben og kjøre henne rundt et stykke til dere havner på et fint sted du og vennenene hennes har gjort i stand en fantastisk picninc? Gi henne aromaterapi eller massasje? Søk på nettet der finnes det en del tips!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia. Skrevet 5. mars 2002 #6 Del Skrevet 5. mars 2002 morsom ide til "klemmepakke" er kokkosbolle...=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #7 Del Skrevet 30. mars 2002 Syngende telegram kansje??? Ta en titt på http://www.nedjo.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 30. mars 2002 #8 Del Skrevet 30. mars 2002 Sjekk dette nettstedet: http://www.utdrikningslag.no/ Kanskje du får ett tips eller to??? Uansett, lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå