Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

h

Endret av Sushia
Vil slette det
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når du tar ansvar for egen seksualitet og forklarer han hva du liker og hvordan du vil ha det uten å forvente at han kan lese tankene dine.

Anonymkode: ca700...7a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir klitoris stimulert? De færreste kvinner klarer å komme av bare inn og ut.

Anonymkode: 54c97...9c6

• Liker 1
Skrevet

Vi er åpen om alt, er ingenting jeg skjuler? lurer bare på når jeg skal få kjenne på "den deilige følelsen" under sex.

AnonymBruker
Skrevet

Når dere har hatt sex 20 ganger 

Anonymkode: a9965...51d

Skrevet

Åå, seriøst? så bra! Begynte å bli ganske bekymret om det var noe galt med meg der nede :P 

AnonymBruker
Skrevet

Får du orgasmer på egen hånd da?

Anonymkode: e0227...61c

Skrevet

Ja, samme når han stimulerer meg. Men ikke ved kontakt i selve vaginaen, men mer på klitoris

Skrevet

men det varer bare 15-30 sekunder^

AnonymBruker
Skrevet

Tenner du ordentlig på han? Kan du se på han og tenke at du aldri har sett noen mann/gutt du synes er finere? Blir du kåt av å se han naken? For meg skjedde ikke orgasme ved penetrering før jeg opplevde det. 

Sex kan være godt uten orgasme (dog bare før man har opplevd orgasme....) men du må ha god seksuell kjemi med personen. Spiller ingen rolle hvor mange ganger man har sex med en person hvis det ikke føles godt til å begynne med. Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 048cc...7eb

Skrevet

Jeg er 16, han er 17. Ja, jeg blir absolutt tent av han pgr av jeg er veldig betatt av han, og tenker alltid slik under sex. Men det som er det er at han kommer veldig fort (ca. 2-8 minutter) så jeg rekker ikke vende meg til sexen før han rekker å komme, hva kan bedre dette? hvis du vet :)

AnonymBruker
Skrevet

Han har for liten pekk... Dump han nå, du kaster bort tiden din

Anonymkode: 8a546...1e8

Skrevet

Har han vel ikke? unødvendig eller ???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sushia skrev:

Har han vel ikke? unødvendig eller ???

Du sier du ikke kjenner noen ting når han holder på ...

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du sier du ikke kjenner noen ting når han holder på ...

Kan kjenne den oppi skjeden min selvom, den er absolutt ikke liten :P

AnonymBruker
Skrevet

Kan kjenne den oppi skjeden min selvom, den er absolutt ikke liten :P

Ok, det er bra. Er sikkert bare litt nervøsitet i starten, men det kommer seg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det er bra. Er sikkert bare litt nervøsitet i starten, men det kommer seg

Tror det er mer at jeg ikke er vandt til følelsen enda, men at det kommer mer etterhvert kanskje etter 20 ganger som du nevnte^. Men droppe han pgr av størrelse på penis er ikke aktuelt:pp

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Sushia skrev:

men det varer bare 15-30 sekunder^

Altså, det er ganske normalt. Orgasmer er gjerne over på et blunk, og ofte opplever jenter å bare få orgasme etter stimulering av klitoris. Det er kanskje ytterst få som får orgasme vaginalt.

Anonymkode: 7d5f3...1c0

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mer at jeg ikke er vandt til følelsen enda, men at det kommer mer etterhvert kanskje etter 20 ganger som du nevnte^. Men droppe han pgr av størrelse på penis er ikke aktuelt:pp

Det med 20 ganger er vel bare et vilkårlig tall tatt ut av lufta på kødd. Det kommer ikke automatisk etter x antall ganger, men jo mer, jo tryggere blir dere på hverandre.

Når han er bra utstyrt som du understrekte, så er det ingen grunn til å dumpe :)

AnonymBruker
Skrevet

Godt utstyrt trenger ikke ha noe å si. Har hatt sex med et par som har vært 20 cm pluss og tykke deretter, og det har absolutt ikke betydd at det er bedre enn de som er "normale" :) håper vi kan være enige om at jeg ikke er horete selv om jeg sier at jeg har hatt sex med mer enn en, takk. :) 

Anonymkode: 048cc...7eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...