Gjest Chanda Skrevet 1. november 2004 #21 Skrevet 1. november 2004 Jeg går som regel på "Vis nye innlegg" og da går jeg etter diskusjoner som fanger min interesse og ikke etter hvilke overskrift det er på diskusjonen. Men generelt så holder jeg meg til, Hus&Hage, Aktuelt, Generelt, Skråblikk, Kjæledyr - det er her jeg vanligvis finner det som interesserer meg.
^me^ Skrevet 1. november 2004 #22 Skrevet 1. november 2004 Aldri inne på: *hus, hage og hobby *sport og fritid *forbruker og økonomi *barn og familie *bryllup *graviditet *prøvere of ufrivillige barnløse *ordleker *karriere og utdanning *reiseliv *singelformuet Sjeldent inne på: *ris, ros og informasjon *religion og livssyn *vi som sørger samme her..
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #23 Skrevet 2. november 2004 Jeg er ALDRI inne på snikk-snakk!!
Salt Skrevet 2. november 2004 #24 Skrevet 2. november 2004 Er stort sett aldri innom - Bryllup - Hus, hage og hobby - Kjæledyr - Personlige meldinger - Prøvere - Religion og livssyn - Singelforumet - Øvelsesrom
^me^ Skrevet 2. november 2004 #25 Skrevet 2. november 2004 hehe..ser enda ingen som ikke er inne på seksualitet merkelig det greiene der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå