Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #1 Skrevet 31. oktober 2004 Av de man kan velge mellom, hvilke temaer er du aldri innom? For meg er det kjæledyr hus, hage, hobby mat og drikke
LilleBille Skrevet 31. oktober 2004 #2 Skrevet 31. oktober 2004 Leser aldri Vi som prøver og Graviditet - og ytterst sjelden Bryllup og kjæledyr .. de andre er jeg vel innom mer eller mindre hyppig
Gjest Lille Solstråle Skrevet 31. oktober 2004 #3 Skrevet 31. oktober 2004 Skal vi se... Jeg leser aldri Graviditet Hus, hage og hobby Kjæledyr Mat og drikke Prøvere og ufrivillig barnløse Skråblikk og generaliseringer Sport og fritid Øvelsesrom
Samantha Skrevet 31. oktober 2004 #4 Skrevet 31. oktober 2004 Data og internett, kjæledyr og øvelserom er eg aldri innpå. Bryllypsforumet er eg en sjelden gang innom, viss det virkar som ei artig problemstilling i overskrifta under "nye innlegg". Sjølv om eg verken har barn, er gravid eller prøvar å få barn, så syns eg det kan vere interessant å lese ymse ting om det. Les då òg under "nye innlegg", går aldri inn og "leitar" etter ting der inne.
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #5 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg er så og si bare inne på: Personlige meldinger Kropp, helse og trening Generell debatt Velvære, klær og sminke Samliv og relasjoner Seksualitet De andre er jeg nesten aldri inne på..
Arkana Skrevet 31. oktober 2004 #6 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg leser aldri: Øvelsesrom Prøvere og Ufrivillig Barnløse Graviditet Graviditetsdagbøker Sport og Fritid Ellers er jeg sjelden inne på: SnikkSnakk Ordleker Singelforumet Ris, Ros... Religion og Livssyn
Gjest LoisLane Skrevet 31. oktober 2004 #7 Skrevet 31. oktober 2004 Er aldri på: * vi som sørger * singelforumet * prøvere * reiseliv * øvelsesrom * religion og livssyn * personlige meldinger * religion og livssyn * kjæledyr Så nå vet dere hvordan dere kan unngå meg...
Gjest Gjesten Skrevet 31. oktober 2004 #8 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg er på: Aktuelle saker Generell debatt Samliv Seksualitet Singelforumet Snikk snakk Skråblikk og generaliseringer (Og så rusler jeg vel innom noen av de andre, men da er det fordi jeg ikke har noe annet å ta meg til, og jeg rusler fort ut igjen!!)
Arwen Skrevet 31. oktober 2004 #9 Skrevet 31. oktober 2004 er nesten aldri på samliv, barn og familie, seksualitet og singelforumet. Elsker juelforumet og bryllup
Gjest Madden Skrevet 31. oktober 2004 #10 Skrevet 31. oktober 2004 Aldri inne på: -Ris , ros, tips og informasjon -Singelforumet -Skråblikk og generaliseringer Svært sjelden inne på: - Vi som sørger - Øvelsesrom - Sport og fritid - Seksualitet - Samliv og relasjoner - Religion og livssyn - Personlige meldinger (er aldri noe der til meg allikevel!) Resten av forumene er jeg temmelig regelmessig inne og leser/skriver i.
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #11 Skrevet 31. oktober 2004 - Personlige meldinger (er aldri noe der til meg allikevel!) Jo, ta en titt på forumet nå
Gjest Madden Skrevet 31. oktober 2004 #12 Skrevet 31. oktober 2004 Jammen var det en hilsen der ja!!! MIN FØRSTE PERSONLIGE MELDING!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #13 Skrevet 31. oktober 2004 Jammen var det en hilsen der ja!!! MIN FØRSTE PERSONLIGE MELDING!!!! Nå var du heldig nå
Gjest 1111 Skrevet 1. november 2004 #14 Skrevet 1. november 2004 Aldri inne på: *hus, hage og hobby *sport og fritid *forbruker og økonomi *barn og familie *bryllup *graviditet *prøvere of ufrivillige barnløse *ordleker *karriere og utdanning *reiseliv *singelformuet Sjeldent inne på: *ris, ros og informasjon *religion og livssyn *vi som sørger
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2004 #15 Skrevet 1. november 2004 Jeg er sjelden innom Reiseliv Hus, hage, hobby Karriere og utdanning Sport og fritid Prøvere og ufrivillig barnløse Singelforumet Snikksnakk Ordleker Øvelsesrom Graviditetsdagbøker K
Suzy Skrevet 1. november 2004 #16 Skrevet 1. november 2004 Leser aldri Vi som prøver og Graviditet - og ytterst sjelden Bryllup og kjæledyr .. de andre er jeg vel innom mer eller mindre hyppig Kan like godt skrive under på denne
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2004 #18 Skrevet 1. november 2004 Bryllup Graviditet Mat og drikke Prøvere og ufrivillig barnløse Vi som sørger
Catus Skrevet 1. november 2004 #19 Skrevet 1. november 2004 - Personlige meldinger (er aldri noe der til meg allikevel!) Ikke til meg heller.. (hint hint..) :oops: Jeg er sjelden inne på: - øvelsesrom - vi som sørger - sport og fritid - skråblikk og generaliseringer - singelforumet - ris, ros og informasjon - religion og livssyn - reiseliv - prøvere og ufrivillig barnløse - ordleker - graviditet Hmm, og jeg som trodde det ikke var så mange forum jeg ikke var innom...
ivanka Skrevet 1. november 2004 #20 Skrevet 1. november 2004 barn&familie bryllup graviditet juleforum mat&drikke ordleker prøvere&ufrivillig barnløse reiseliv snikk-snakk sport&fritid vi som sørger øvelsesrom og alle dagboksidene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå