AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Hei Jeg er ny her og håper at dere kan hjelpe meg! Jeg er fortiden 100% ansatt men pga økonomiske problemer på min arbeidsplass har jeg ikke fått lønn på 3 måneder, og mest sannsynlig kommer bedriften til å gå konk. Jeg har hyret en advokat som nå skal hjelpe meg sånn at jeg får utbetalt lønna mi snart. Jeg prøver samtidig og finne med en ny jobb, men det store problemet et at det er utrolig vanskelig å finne en en 100 % stilling så jeg jeg blir nødt til starte med en mindre stillingsbrøk i starten og heller være på utkikk etter en med 100 stilling. Jeg vet at jeg får hjelp av hvis jeg finner en stilling som er på under 49%. sånn at jeg ligger på 100% i måneden Problemet er at jeg er gravid, har termin i slutten av desember. Og det store spørsmålet er hvordan permisjonspengene da blir regnet ut ? Får jeg da bare utbetalt det jeg har jobbet(la oss si 40 %) eller får jeg det nav betaler (la oss si 60). Eller regner de det ut som 100% Jeg trenger virkelig hjelp med det her. Bør jeg vente på en 100 stilling eller bør jeg bare satse på en hvilken som helst stilling prosent. Jeg vil ikke tape penger på det her, spesielt ikke med en baby på vei . Anonymkode: 27532...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå