AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Hei! Jeg har hatt veldig store hudproblemer siste tiden. Dvs. 2 store utbrudd de siste tre årene som varer lenge og etterlater seg arr. Har gått på antibiotika og isotretinoin, men føler meg ikke sikker på at det ikke vil komme tilbake da det allerede har skjedd to ganger. Bruker epiduo nå, men vil ikke lenger bruke oral medisin, men er heller ute etter en god hudpleier (lege) som kan ta hudanalyse, behandle arr (muligens TCA peel og restylane) og kanskje kunne litt mer en de offentlige hudlegene jeg har vært hos til nå. Signaturklinikken, Beths, Aleris nobel, aesthetic clinic...? Noen som har vært hos noen og fått bukt med problem som f.eks tilbakevendende lukkede komedoner? Er ganske sikker på mitt problem skyldes kosmetikk e.l som jeg har reagert på, da jeg nå er voksen og aldri hatt problemer med huden før og fordi komedonene kan ligge under huden i mange måneder uten å bli inflammerte. Håper på svar! Anonymkode: 017df...51d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 4 minutter siden, Antoinette skrev: Beths Beauty. Takk:-) Har lest mye om S.A, så regner med hun har hatt en god del kunder og har mye erfaring:-) Anonymkode: 017df...51d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Beth's Beauty er gode på velvære, men de har ikke helhetlig fagkompetanse. De tilbyr ferdige pakkebehandlinger fra ymse kosmetikkmerker og vil rett og slett være et svært dårlig valg for deg med ordentlig problemhud som trenger et seriøst behandlingsprogram. Hvis du vil ha et eksempel på deres manglende fagkunnskap, kan du f.eks. finne følgende sitat på siden deres: "Når du river ut hårene med roten på disse områdene, stimuleres de mannlige kjønnshormonene." 'Nuff said. Anonymkode: 0b640...9ae
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Beth's Beauty er gode på velvære, men de har ikke helhetlig fagkompetanse. De tilbyr ferdige pakkebehandlinger fra ymse kosmetikkmerker og vil rett og slett være et svært dårlig valg for deg med ordentlig problemhud som trenger et seriøst behandlingsprogram. Hvis du vil ha et eksempel på deres manglende fagkunnskap, kan du f.eks. finne følgende sitat på siden deres: "Når du river ut hårene med roten på disse områdene, stimuleres de mannlige kjønnshormonene." 'Nuff said. Anonymkode: 0b640...9ae Takk. Ja, det er mye derfor jeg lurer. Jeg bor ikke i Oslo selv, og planlegger derfor å reise bare pga huden. Det meste jeg har lest om Beths omhandler for det meste fillere og diverse, så jeg er interessert i alle som har noe å dele. Anonymkode: 017df...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå