AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Trenger å smøres når pedalene går rundt og displayet/programmene virker ikke. Mitt inntrykk er at butikkene selger, men få reparerer. Takker for svar. Anonymkode: 96c74...6c4
ajarRun Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Ta en liter med motorolje og hell der du mener det må smøres (finnes vel mer egnet olje, men syntetisk motorolje funker til det meste). Bytt batteri til displayet.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 jeg spurte om de på XXL kunne ta en titt på min trimsykkel og det kunne de:) Anonymkode: 3272f...1ac
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 17 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Ta en liter med motorolje og hell der du mener det må smøres (finnes vel mer egnet olje, men syntetisk motorolje funker til det meste). Bytt batteri til displayet. Jeg er litt redd for å kortslutte alt sammen hvis jeg roter i ting jeg ikke har peiling på. Batteriene er byttet flere ganger. Det er ikke de det er noe galt med. Har fått reparert programmene to ganger før der jeg kjøpte sykkelen (de er borte nå), men det har aldri virket som det skal. Anonymkode: 96c74...6c4 1
ajarRun Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt redd for å kortslutte alt sammen hvis jeg roter i ting jeg ikke har peiling på. Batteriene er byttet flere ganger. Det er ikke de det er noe galt med. Har fått reparert programmene to ganger før der jeg kjøpte sykkelen (de er borte nå), men det har aldri virket som det skal. Anonymkode: 96c74...6c4 Motorolje er ikke strømførende, du kan putte motorolje i et akvarium og putte en pc oppi. Den vil funke fint. Hvor gammel er den? Du kan reklamere til importør eventuelt kredittkortselskap dersom de ikke finnes.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 Den er kanskje rundt ti år, men jeg overtok den for seks år siden. Kanskje jeg skal skru opp og se inni den da? Anonymkode: 96c74...6c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå