ninagh Skrevet 24. mai 2016 #1 Del Skrevet 24. mai 2016 Hei! Er det noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe postkort i Oslo? Eller på nett? Tenker da på både typiske turistkort med motiver fra Norge, og postkort med andre type motiver! Alle forslag tas i mot med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 26. mai 2016 #2 Del Skrevet 26. mai 2016 På typiske turiststeder som operaen og museer selger de stort sett postkort. Bokhandler kan også ha noen. Det ligger en butikk ved jernbanetorget som heter Oslo Giftshop, og der har de postkort og andre suvenirer. Husk frimerker hvis du skal sende postkortene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninagh Skrevet 30. mai 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mai 2016 Den 26.5.2016 at 11.31, Sølvrosen skrev: På typiske turiststeder som operaen og museer selger de stort sett postkort. Bokhandler kan også ha noen. Det ligger en butikk ved jernbanetorget som heter Oslo Giftshop, og der har de postkort og andre suvenirer. Husk frimerker hvis du skal sende postkortene. Tusen takk for svar, da får jeg ta meg en tur innover og ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Del Skrevet 2. juni 2016 Narvesen selger postkort. 🍾 Anonymkode: 44371...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå