Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg bruke den til striper? Vil ha en uten ammoniakk.. Eller må jeg kjøpe en pakke som liksom er til striper? Tenkte å bare ta ut noen litt mørke hår og ha folie på. Det går vel greit selv om det er hårfarge fra butikk?? Jeg har vert hos frisør men hun klarte ikke å gjør det bra så nå prøver jeg selv.. 

image.png

Anonymkode: 22b63...759

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fint. Bare vær nøyaktig med aluminiumsfolien, og ta deg god tid når du legger det på. Har brukt det mange ganger selv, og resultatet blir alltid bra.

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, Kvinneguide28 skrev:

Det går fint. Bare vær nøyaktig med aluminiumsfolien, og ta deg god tid når du legger det på. Har brukt det mange ganger selv, og resultatet blir alltid bra.

Hvor lenge har du det i? Jeg skal ikke ha helt blonde 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan variere veldig fra person til person.Bland sammen en liten mengde av blekingen og påfør på en hårlokk.Ta tiden til du får det så lyst du vil ha det.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det folk du må skjønne med bleking er at det er en ganske avansert kjemisk prosess. Håret går gradevis fra mørkt til oransje, og så fra gult til hvitt. Hvis du avslutter bleking halvveis i prosessen risikerer du oransje eller gult hår  Det tryggeste når man bleker er å sitte tiden ut, følge nøye med underveis, og ha en askeblond farge klar til å farge over med - etter du har skylt ut blekinga og beundret gulerot-lokkene. 

Det er aldri en god ide å bleke håret litt (sitte kortere tid enn anbefalt)Blek håret til det er blondt, korriger med en annen farge eller toner etterpå hvis det blir for lyst. 

Anonymkode: 6f9e1...f06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...