Gå til innhold

Hvilken av disse fargene som basis?

Hvilken av disse fargene på sommerjakke ville du ha valgt?  

14 stemmer

1. 1. Fargene:

• Olivengrønn
      6
    • Gråblå
      6
    • Dusty rose
      5
    • Lys fersken
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer selv ikke å bestemme meg!

Bruker mest nøytrale farger som sort, grått, brunt, beige, hvitt, samt de samme hovedfargene som her - rosatoner, blått og grønt.

image.png

Anonymkode: ab85e...e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ville nok gått for den blå eller den dusty rose.

Den nederste kan forsåvidt være fin, men jeg får sånn plasterfølelse av akkurat den fargen.

Endret av toothfairy
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt etter hudtone. Hvilke farger har du?

Anonymkode: 810a0...f76

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville valgt etter hudtone. Hvilke farger har du?

Anonymkode: 810a0...f76

Tja. Har mørkt hår, grågrønne øyne, får litt farge på sommertid, men resten av året rimelig bleik. Jeg vet om jeg er varm eller kald, tror noe midt i mellom egentlig. føler hvertfall selv at dette er farger som kler meg (og ikke særlig noe sterkere farger enn dette). 

AnonymBruker
Skrevet

^ vet ikke* 

Ts

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Har mørkt hår, grågrønne øyne, får litt farge på sommertid, men resten av året rimelig bleik. Jeg vet om jeg er varm eller kald, tror noe midt i mellom egentlig. føler hvertfall selv at dette er farger som kler meg (og ikke særlig noe sterkere farger enn dette). 

Soft autumn eller soft summer, muligens? Litt avhengig om du kler varme farger bedre eller kalde farger. Begge er ganske nøytrale, ikke veldig varme eller veldig kalde. Duse og rolige farger, ikke særlig sterke eller skrikende. 

http://www.thechicfashionista.com/soft.html

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Rosewood skrev:

Soft autumn eller soft summer, muligens? Litt avhengig om du kler varme farger bedre eller kalde farger. Begge er ganske nøytrale, ikke veldig varme eller veldig kalde. Duse og rolige farger, ikke særlig sterke eller skrikende. 

http://www.thechicfashionista.com/soft.html

Synes det er så vanskelig å si :rolleyes: Tror jeg har ganske lik hudtone som Mila Kunis, blir liksom mye varmere med en gang jeg har solt meg en god del kontra ellers (som jo er vanlig), men blir heller aldri kritt hvit, så har muligens mer varm enn kald hudtone. Men jeg har kaldere hår- og øyenfarge enn henne. 

Ts

image.jpeg

Skrevet

Likte den blå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...