AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Hei, Jeg har en pulsklokke fra Polar, og bruker den når jeg er på tur/jogging i skogen. Det eneste jeg ikke kan noe om er hvilken puls jeg bør ligge på, når jeg går over maksgrensen, osv. Er det noen som kan forklare meg dette? Anonymkode: 49978...dfa
ajarRun Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Tommelfingerregelen er vel at makspulsen din er 220 - alder. Og så bruker man prosenter av dette. Men det stemmer ikke helt. Jeg kan få pulsen over 220. Bare finn en puls som er behagelig over 140 (lavere hvis du er gammel) og hold deg på den? Dette avhenger også av hva målet ditt er, utholdenhet kan du trene på lav puls feks.
OPIgirl Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Spørs hva du mener med gammel. Jeg er 55 og kan fint trene med 160 i puls veldig lenge uten at det blir ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Dette finner du lett svaret på ved å google. Mitt første søk på "pulssoner" ga blant annet dette: http://iform.nu/ned-i-vekt/kaloriforbrenning/finn-pulssonene-dine Anonymkode: 3863a...39a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette finner du lett svaret på ved å google. Mitt første søk på "pulssoner" ga blant annet dette: http://iform.nu/ned-i-vekt/kaloriforbrenning/finn-pulssonene-dine Anonymkode: 3863a...39a Hvorfor så krass? TS spurte bare om hjelp til noe hun ikke kan noe om Hissigpropper går det ille, de må dra til dr. pille Anonymkode: 49978...dfa
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #7 Skrevet 24. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor så krass? TS spurte bare om hjelp til noe hun ikke kan noe om Hissigpropper går det ille, de må dra til dr. pille Anonymkode: 49978...dfa Jeg var ikke krass, jeg ga ts er råd til hvordan hun kan finne svar på spørsmålet sitt. Til og med med link som gir henne svar på det hun spurte om. Hun får nok bedre søk om hun googler og leser artikler skrevet av sakkyndige, enn at ørten ufaglærte amatører skal gi sin synsing og tolkning av saken. Anonymkode: 3863a...39a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #8 Skrevet 24. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor så krass? TS spurte bare om hjelp til noe hun ikke kan noe om Hissigpropper går det ille, de må dra til dr. pille Anonymkode: 49978...dfa (forøvrig, anynomkoden nederst i innleggene gjør at man kan identifisere at det er ts selv som har skrevet svaret her.. bare et tips til neste gang du prøver svare som en annen person i en tråd du har skrevet i før). Anonymkode: 3863a...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå