Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Trenger noen råd og synspunkter fra dere her inne, da det gjelder et tema jeg ikke har så lyst til å ta opp med noen venner av meg.

Jeg har vært singel en stund nå, og er vel på "utkikk" etter å finne meg en kjæreste til slutt. Har vært på mange dater, og det står ikke på interessen fra det motsatte kjønn, men heller at jeg alltid føler at kjemien ikke er helt rett og jeg faller rett og slett ikke.

Hittil har jeg kun datet menn, og tidligere kjærester har alltid vært menn. Men så er det også sånn at jeg blir tiltrukket av damer, og har vel blitt det siden tenårene. Jeg har for øvrig aldri vært forelsket i en dame, men bare tiltrukket som sagt. Jeg har heller aldri hatt sex med en dame alene, men ved to tilfeller når det var snakk om trekant med en annen mann. Det har seg slik at jeg er veldig nysgjerrig på det å date damer. Men jeg aner jo ikke om jeg kunne blitt forelsket, og generelt så skal det mye til for at jeg faller for en mann også. Men jeg har jo aldri gitt damer en "sjanse". Jeg aner ikke hvordan man skal flørte med damer heller, haha. Så selv om jeg har blitt veldig tiltrukket av noen damer ved enkelte anledninger, så har jeg aldri gjort noe med det. Tar det liksom også litt for gitt at de er heterofile (jeg liker veldig feminine damer).

Nå har det seg sånn at jeg har fått match med en kjempe flott, vakker dame på tinder (hun er homofil skriver hun). Hun har et fantastisk smil og en skikkelig flott kropp. Jeg har så lyst til å ta kontakt med henne og høre om vi skal møtes og finne på noe. Men aner ikke hvordan jeg skulle gått fram? Og så er jeg redd det skal virke veldig avtennende at jeg aldri har vært med en dame før. Det blir jo på en måte litt uttesting fra min side. Må bare presisere at dette ikke handler om sex for meg (selv om jeg mer enn gjerne kunne hatt sex med en fin dame), og at jeg som sagt er ute etter et forhold dersom kjemien og alt stemmer.

Kan jo nevne at jeg er en voksen dame på tretti år, og hun er ett par år yngre bare.

Noen innspill? :)

Anonymkode: 7b987...c27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt, og svar ærlig om hun spør om din fortid med damer. Skader jo ikke å prøve om du er tiltrekt damer?

AnonymBruker
Skrevet

Lesbisk jente her.

Veldig mange jenter som dukker opp på radaren min på Tinder er ikke lesbiske (jeg bor i en av storbyene). Derfor pleier vi å ha en samtale rundt sånt og får den slags avklart ganske kjapt. De fleste hetrofile og de fleste lesbiske setter utrolig pris på å få det avklart så tidlig som mulig i samtaler, forståelig nok :P Bare vær ærlig, ts. Bekymringene dine ligger i hodet ditt, hadde ikke tenkt stort over det du skriver (som et problem).

Anonymkode: b00f0...f11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...