AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Har så vidt begynt å se på Skam og vil selvsagt følge med på hva som skjer med William og Noora. Men- siden jeg begynte å se på på frdag har jeg misset alt som har skjedd før og trenger litt bakgrunnsinfo (vet det ligger en Skam-tråd her, men den er på 56 s, så oppretter denne bare for dette spm). Så- hvem er Eskild? Først trodde jeg det var broren til noora, men så har jeg nå hittil bare sett noora, eskild og den rødhåra jenta hjemme der, og ingen foreldre- så jeg lurer på om de bor i kollektiv? Hvorfor bor hun evt ikke hjemme? Og har jeg oppfattet det riktig at vilde har hatt noe på gang med william og noora derfor ikke har villet si noe om henne og w? Har prøvd å google etter plot og summaries, men finner lite oppsummeringer om bakgrunnen, egentlig.. thnx! Anonymkode: ab166...5c2
Kristanna Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Eskild bor i kollektiv med Noora Samme med hun rødhårede. Vilde og William hadde sex en gang, i sesong 1.
Gjest Magnifiq Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Du kan jo bare se alle episoden på NRK.no, event p3.no/skam så kommet du inn i det.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Hvorfor ikke bare se det fra starten? 🤔 Det er jo så gøy 😁 Vilde er rimelig betatt av W, og Noora har prøvd å snakke henne bort fra ham fordi han er en drittsekk.. Men så blir hun selv forelska i ham og vet ikke hva hun skal si/gjøre mtp. Vilde Vi vet ikke akkurat hvorfor N bor i kollektiv og har så lite å gjøre med familien, men det kommer mer detaljer etterhvert Anonymkode: 63bac...214
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Ok tusen takk! Visste jeg kunne stole på KG. Joda- jeg har tenkt til å ha et skam-maraton snart, når jeg får tid.. Akkurat nå snek jeg meg bare til å kikke på et par eldre episoder i arbeidstida Anonymkode: ab166...5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå