Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2004 #1 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg gidder nesten ikke ha så mye mensen denne ganga. Siste gule pille (trionetta) tas i morra. Kan jeg f.eks begynne på nytt brett på lørdag, selv om det skal egentlig gjøres tirsdag? og det er ikke snakk om utsettelse, mer en avbrytelse. Håper dere kan svare på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 31. oktober 2004 #2 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har aldri prøvd med vilje å avbryte mensen, men jeg setter på nytt p-plaster på fredag, og mensen forsvinner ikke før søndag/mandag. Så det virker ikke som om det er så lett å avbryte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 31. oktober 2004 #3 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hmm... Eg brukar avogtil å begynne på nytt brett, uten å ha pillefri-veke/knaske kvite piller, for å hoppe over mensen. Men visste ikkje at en kan ha mensen litt, og så avbryte... Har aldri prøvd eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 31. oktober 2004 #4 Del Skrevet 31. oktober 2004 Trur nok ikkje det skadar om du prøver, så finn du det ut! Få høre korleis det gikk, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #5 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg gjør det stadig! Men som regel ikke mer en en dag eller 1 1/2 dag før "tiden". Pleier bare å begynne på neste brett før man egentlig skal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2004 #6 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ok men dette har ikke noe å si for sjanse for å bli gravid? Jeg er en meget seksuelt aktiv person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2004 #7 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg ble en gang tipset av min daværende lege at jeg kunne begynne på neste brett dager før tiden. Og hun visste jeg var seksuelt aktiv, så regner med det ikke gjør noe for effekten. Men da var det bare snakk om en til to dager da. Og da gadd jeg ikke gjøre det, for da var jo mensen allerede over (gadd i alle fall ikke begynne å ta piller før tida etter mensen var over - det ville jo bare betydd at mensen kom fortere igjen enn nødvendig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2004 #8 Del Skrevet 31. oktober 2004 ok vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. oktober 2004 #9 Del Skrevet 31. oktober 2004 Trionetta og trinordiol er trefasepiller. JEg prøvde det med trinordiol, bare begynne på nytt brett. det funka ikke, fikk mensen etter noen dager. jeg må begynne på de gule pillene, de pillene som er de siste, for å unngå å få mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #10 Del Skrevet 1. november 2004 Trionetta og trinordiol er trefasepiller. JEg prøvde det med trinordiol, bare begynne på nytt brett. det funka ikke, fikk mensen etter noen dager. jeg må begynne på de gule pillene, de pillene som er de siste, for å unngå å få mensen. tror dette er individuelt. har også brukt trinordiol og trionetta. hoppet rett på nytt brett uten pillefri uke, å jeg fikk ikke mensen før det var tur for det da en måned etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 1. november 2004 #11 Del Skrevet 1. november 2004 tror dette er individuelt. har også brukt trinordiol og trionetta. hoppet rett på nytt brett uten pillefri uke, å jeg fikk ikke mensen før det var tur for det da en måned etterpå Jeg og, har selv brukt trinoetta. Hoppet over mensen flere ganger ved bare å starte på nytt brett da jeg kom til sukkerpillene. Ingen småblødninger eller andre bivirkninger fikk jeg av det heller. Gjorde vel dette omtrent 7-8 ganger i løpet av 3 år.... Funket fett for meg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 1. november 2004 #12 Del Skrevet 1. november 2004 Om trionetta og trinordiol er samme type piller, må du fortsette med piller i samme farge hvis du vil utsette mensen. Har du ikke pakningsvedlegget til p-pillene? Det pleier å stå hvordan der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå