AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Er det noen som vet om noen steder man kan få (fortrinnsvis) gratis lydbøker til å høre på mobil? Jeg har lastet ned LibriVox-appen. Der har jeg bare prøvd en bok til nå, men synes de som leser er rævva. De leser kjempefort, uten innlevelse, og det er vanskelig å følge med på når det er dialog og ikke, og hvem som sier hva. Jeg bruker også podcast addict-appen, noen som har funnet noen bra lydbøker som podcaster? Evt en annen bra lydbok-app? Anonymkode: 3ff84...fc3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Storytel er veldig bra, men ikke gratis. Men, man kan teste den ut gratis i 14 dager. Anonymkode: caeac...d8d
Veslefrikk Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Storytel er veldig bra, men ikke gratis. Men, man kan teste den ut gratis i 14 dager. Anonymkode: caeac...d8d Man får Storytel gratis i tre måneder hvis man er Telia-kunde. Bare å gå inn i appen og velge "tjenester" og legge det til. Passer jo bra nå rett før ferien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå