Hilde Skrevet 31. oktober 2004 #1 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg leste det nye Henne i dag, og kjolespesialen deres er full av nyyydelige kjoler fra "Floyd". Jeg fant de i gule sider, men har ikke funnet noen nettside. Adressen deres er opplyst til å være i Holmestrand. Er det noen som vet hvor klærne deres selges? Regner med adressen jeg så er hovedkontoret deres, og at man får tak i kjolene i butikker rundtomkring. Men hvor?
Gjest Lizbet Skrevet 31. oktober 2004 #2 Skrevet 31. oktober 2004 De har butikk på grunerløkka blandt annet. Sendte deg en pm, jeg.
Carmen_ Skrevet 31. oktober 2004 #3 Skrevet 31. oktober 2004 Floyd har så utrolig mye fint...blir helt dårlig :o
Cielo Skrevet 31. oktober 2004 #5 Skrevet 31. oktober 2004 De har butikk på grunerløkka blandt annet. Sendte deg en pm, jeg. Vet du hvor på Grunerløkka?
Hilde Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2004 Tusen takk! Og ja, jeg ble passe dårlig selv.. Så dårlig at jeg vurderer å kjøpe den ene kjolen jeg så, til den nette sum av 3000,-..!!
Gjest Lizbet Skrevet 1. november 2004 #7 Skrevet 1. november 2004 Vet du hvor på Grunerløkka? Midt på.......det var ikke til så mye hjelp. Men den ligger i handlegata mener jeg å huske.
Gjest Xavia Skrevet 1. november 2004 #8 Skrevet 1. november 2004 Floyd klær selges forskjellige steder. Du kan sikkert sende dem en e-post, så svarer de nok mer enn gjerne!
Hilde Skrevet 1. november 2004 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2004 Fant ingen mailadresse.. Men jeg skal opp og kikke i den butikken på grünerløkka i morgen, og om det blir bomtur ringer jeg de.
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #10 Skrevet 1. november 2004 Du har sikkert adressen, men butikken ligger i Thorvald Meyers gate - like nedenfor Birkelunden. Jeg har sett at de har noen virkelig lekre kjoler utstilt i vinduet nå, så jeg forstår godt at du er fristet. Ellers har jeg sett en Floydbutikk i Holmestrand, og tror det er en i Larvik.
Gjest skytten70 Skrevet 2. november 2004 #11 Skrevet 2. november 2004 butikken ligger nedenfor Birkelunden,er d Thorvald meyersgate tro?trikken går der vaffal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå