Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste det nye Henne i dag, og kjolespesialen deres er full av nyyydelige kjoler fra "Floyd". Jeg fant de i gule sider, men har ikke funnet noen nettside. Adressen deres er opplyst til å være i Holmestrand. Er det noen som vet hvor klærne deres selges? Regner med adressen jeg så er hovedkontoret deres, og at man får tak i kjolene i butikker rundtomkring. Men hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har butikk på grunerløkka blandt annet.

Sendte deg en pm, jeg.

Skrevet

Floyd har så utrolig mye fint...blir helt dårlig :o

Skrevet
De har butikk på grunerløkka blandt annet.

Sendte deg en pm, jeg.

Vet du hvor på Grunerløkka?

Skrevet

Tusen takk! :)

Og ja, jeg ble passe dårlig selv.. Så dårlig at jeg vurderer å kjøpe den ene kjolen jeg så, til den nette sum av 3000,-..!!

Skrevet

Vet du hvor på Grunerløkka?

Midt på.......det var ikke til så mye hjelp. Men den ligger i handlegata mener jeg å huske.

Skrevet

Floyd klær selges forskjellige steder.

Du kan sikkert sende dem en e-post, så svarer de nok mer enn gjerne!

Skrevet

Fant ingen mailadresse.. Men jeg skal opp og kikke i den butikken på grünerløkka i morgen, og om det blir bomtur ringer jeg de. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har sikkert adressen, men butikken ligger i Thorvald Meyers gate - like nedenfor Birkelunden. Jeg har sett at de har noen virkelig lekre kjoler utstilt i vinduet nå, så jeg forstår godt at du er fristet.

Ellers har jeg sett en Floydbutikk i Holmestrand, og tror det er en i Larvik.

Gjest skytten70
Skrevet

butikken ligger nedenfor Birkelunden,er d Thorvald meyersgate tro?trikken går der vaffal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...