Gå til innhold

Noen som ikke liker SKAM?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter alt maset i media og folk rundt meg bestemte jeg meg for å se SKAM. Så en hel sesong, men fikk aldri tak på den. Endte heller med å vaske huset og ha det som bakgrunnstøy siden jeg syns det å fjerne hybelkaniner var mer interessant. Jeg må tydligvis ha vært verdens særeste person på videregående siden jeg kun kjenner meg igjen i en brøkdel av det som er i den serien. Syns den blir litt vel overdrevet. Ingen i min vennekrets oppførte seg så dramatisk, og jeg har vært venn med en gjeng guttegærne folk.  Det er ikke mange år siden jeg gikk ut av videregående heller. 

Er det bare jeg som ikke liker serien? Har ikke funnet en negativ artikkel om den noe sted. 

Anonymkode: 3c92b...425

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er egentlig lei hele serien uten å ha sett en eneste episode. I likhet med "Grey's Anatomy", "Paradise Hotel" og mye annet rart som er populært.

Endret av Severin
  • Liker 6
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Har heller ikke sett, men likvel har jeg fått med meg hele plottet gjennom  avisoverskrifter. Er så lei.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett så mye som et sekund av den møkkaserien, men likevel hater jeg den.

Anonymkode: 77d93...213

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes serien er overvurdert. Jeg følger med, men det er hovedsakelig på grunn av eksamenstid. Jeg synes det er rart at så mange i 20-årene og over er helt frelst av serien. 

Anonymkode: 0776f...f76

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke på Skam og føler meg som den eneste som ikke gjør det. Selv tilhører jeg målgruppen (er snart 17 år), men likevel gidder jeg ikke. Er ikke mulig å unngå serien noen steder heller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at denne TV-serien er helt fryktelig gørr-kjedelig, at det ikke en gang finnes noen ord som er dekkene for hvor kjedelig den egentlig er. I tillegg er den overvurdert, og en gigantisk hype.

Men utfra avis-overskriftene hos nettavisene så virker det jo som minst 90 % av heile Norge følger slavisk med på hvert eneste sekund av dette tulle-programmet.

Men jeg kan rett og slett ikke fatte og begripe hva som egentlig er så bra med dette.

Anonymkode: 8b7eb...06d

• Liker 2
Skrevet

Aldri sett, og vet ikke særlig om den heller, så da kan jeg ikke påstå at jeg er lei nei. Men tviler på at jeg kommer til å se den heller, eller legge litt innsats i å finne ut mere om serien.

• Liker 1
Skrevet

Aldri sett på det interesser meg ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Endte opp med å se den da absolutt alle rundt meg maste om det. Og jeg skjønner ikke greia... 

Anonymkode: d9c40...fe3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De jentene oppfører og tenker som mine venninner fra da jeg gikk vgs. Selv om jeg ikke er storfan, så må jeg innrømme at den er bra lagd. De har fått til karakterer som eksisterer i virkeligheten og den er bra realistisk

Anonymkode: 0ec40...e25

• Liker 1
Skrevet

Prøvde meg på en episode, men fant ut at det ikke var helt min ting. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så også én episode, men likte det ikke. Kjente meg ikke igjen i det hele tatt fra da jeg selv gikk på vgs, så det har nok noe med det å gjøre.

Anonymkode: 5b33a...f75

Skrevet

Jeg er en av de som er lei av serien uten å ha sett den. Det står skrevet om den overalt, det snakkes som om absolutt alle i hele landet vårt sitter klistra til tven når den blir sendt, og det hele ble nok for meg da jeg så en artikkel som het noe sånt som: "Hvordan få stilen til Noora". De viste bildet av denne Noora, ei blond jente med rød leppestift. Wow, det var avanserte saker du, godt at de lagde en artikkel :rolleyes: Det er for all del ikke noe galt med henne, men når en serie blir så hyllet i mediene at de ser seg nødt til å lage en sånn artikkel så kjenner jeg at jeg blir litt lei av hele greia :sFun_sleeping:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

LOL! "Har ikke sett den, men liker den ikke" dummeste jeg har hørt. HELT greit å ikke like serien, jeg ser at man kan mislike den, men hvis man ikke har sett på den har man egentlig ikke mye man skulle sagt. 

Jeg skjønner godt at man er lei av å lese om det, da.

Anonymkode: 7d274...d10

• Liker 2
Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Når jeg leser her det er da jeg tenker - så heldige vi er som faktisk kan skru det av og bare overse overskrifter og da i media :) Ingen som tvinger oss å se eller å lese om serien selv om det er på forsider av medier. Har barn som følger med så jeg har prøvd å sette meg inn i hva det går i. 

Skrevet

Har ufrivillig fått med meg nok avisoverskrifter til at jeg vet sånn ca hva det er for noe, og dermed at det overhodet ikke er noe for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg heller ser Freaks & Geeks igjen.

Anonymkode: 5baf1...612

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Når jeg leser her det er da jeg tenker - så heldige vi er som faktisk kan skru det av og bare overse overskrifter og da i media :) Ingen som tvinger oss å se eller å lese om serien selv om det er på forsider av medier. Har barn som følger med så jeg har prøvd å sette meg inn i hva det går i. 

Det svermer jo overalt, så med mindre man bor under en stein er det vanskelig å ikke høre/se/lese om det. Selv om det ikke er noen som tvinger en til å følge med på all denne oppmerksomheten Skam får er det jo helt forståelig at flere synes det blir for mye. Vi er heldige som faktisk kan fortelle den meningen vi har, og ikke må bekymre oss over å ha en annen mening enn majoriteten. 

• Liker 1
Gjest Ms. Daisy
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det svermer jo overalt, så med mindre man bor under en stein er det vanskelig å ikke høre/se/lese om det. Selv om det ikke er noen som tvinger en til å følge med på all denne oppmerksomheten Skam får er det jo helt forståelig at flere synes det blir for mye. Vi er heldige som faktisk kan fortelle den meningen vi har, og ikke må bekymre oss over å ha en annen mening enn majoriteten. 

Har ikke nevnt noe at man ikke skal si sin mening, men flott at vi alle har ting vi vil se eller ikke se da tenker jeg. Det er en periode det står på og så forsvinner det. Hvor ofte har vi ikke fått Kardashians, Greys og alt det andre trødd nedover halsen på samme måte? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...