AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Jeg har en venn, eller dvs jeg er usikker på hva slags venner vi er. Vi er ikke kjærester eller dater eller noe sånt. Men jeg tar vist vennskapet mer seriøst enn han da, fordi jeg føler han er en nær venn av meg. Og da forventer jeg et vennskap deretter. Han sier vi er venner, men han oppfører seg ikke slik. Det er jeg som holder kontakten og spør om å finne på noe. Jeg får ikke svar som regel. Og når jeg stiller spørsmål ved vennskapet, så sier han at han prøver så godt han kan. Hvordan det liksom? Ved null intiativ til å holde kontakt, ta kontakt eller noe som helst? Det siste året er det jeg som har opprettholdt kontakt, uten respons. Kun korte svar til jul og nyttår. Nå har jeg sluttet å ta kontakt på 3 uker, og lurer på å bare fortsette slik. Men det er utrolig skuffende at en venn holder på slik, og jeg har ikke andre venner så hva skal jeg gjøre liksom. Hvorfor vil han være venner og ikke gjøre en innsats selv? Begynner å tro han er venn med meg bare for å skryte av å være venn med en stakkarslig venneløs person liksom. Dritt. Anonymkode: d24c2...eb8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Folk kan ha forskjellige syn på vennskap. Noen må ha regelmessig kontakt med folk for å se på de som venner, andre trenger ikke ha kontakt med vennene sine mer enn noen ganger i halvåret. Jeg har venner av begge sorten, og har ingen problemer med det. Vi er jo alle forskjellige og lever forskjellige liv, med jobber, familie, kjærester og andre ting. Det kan være frustrerende for en som er vant til regelmessig kontakt å være venner med noen som ikke har behov for å ha kontakt like ofte, men det betyr ikke nødvendigvis at han ikke bryr seg om deg som en venn. Dog, nå vet jo ikke jeg hvor gamle dere er. Anonymkode: c2fce...d1e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Folk kan ha forskjellige syn på vennskap. Noen må ha regelmessig kontakt med folk for å se på de som venner, andre trenger ikke ha kontakt med vennene sine mer enn noen ganger i halvåret. Jeg har venner av begge sorten, og har ingen problemer med det. Vi er jo alle forskjellige og lever forskjellige liv, med jobber, familie, kjærester og andre ting. Det kan være frustrerende for en som er vant til regelmessig kontakt å være venner med noen som ikke har behov for å ha kontakt like ofte, men det betyr ikke nødvendigvis at han ikke bryr seg om deg som en venn. Dog, nå vet jo ikke jeg hvor gamle dere er. Anonymkode: c2fce...d1e Men denne personen svarer ikke, og tar ikke intiavtiv noe som helst. Beklager TS det høres ikke ut som det er en venn av deg, kanskje mer som en bekjent? Anonymkode: 56153...f97
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Han kan nok ikke defineres som en venn, men heller en bekjent. Men det trenger ikke skyldes vond vilje. Det kan være at han sliter med ting i livet sitt som gjør at han ikke klarer å være en nær venn for tiden. Anonymkode: 1630a...a3b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Jeg vet ikke. Han er aktiv på SoMe og poster mye forskjellig både humor, politisk osv og følger mange andre han tydeligvis møter via jobben. Det ser ikke ut som en person som sliter akkurat. Jeg vet ikke. Skal jeg bry meg med å sende en melding om det jeg tenker? Jeg vil jo det beste. Anonymkode: d24c2...eb8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke. Han er aktiv på SoMe og poster mye forskjellig både humor, politisk osv og følger mange andre han tydeligvis møter via jobben. Det ser ikke ut som en person som sliter akkurat. Jeg vet ikke. Skal jeg bry meg med å sende en melding om det jeg tenker? Jeg vil jo det beste. Anonymkode: d24c2...eb8 La han være, det nytter ikke å mase. Da ender det med at han kutter deg ut. JObb med å prøve finne flere venner og hobbier i livet enn å være avhengig av kin en person. Anonymkode: 56153...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå