Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en en lengre stund og skal gi en gave. Forslag taes i mot med takk😃 Alder 32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo helt på mannen. Personlig har jeg lyst på en tekanne i støpejern og Ayreons Into the Electric Castle på vinyl. Forsåvidt, det kan jo være ganske generelle anbefalinger, da en mann som ikke setter pris på sånt sannsynligvis er av lavere kvalitet.

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, Okapi skrev:

Det spørs jo helt på mannen. Personlig har jeg lyst på en tekanne i støpejern og Ayreons Into the Electric Castle på vinyl. Forsåvidt, det kan jo være ganske generelle anbefalinger, da en mann som ikke setter pris på sånt sannsynligvis er av lavere kvalitet.

Takk for tips😃

Skrevet

Mennene i min omkrets sier alltid sokker :vetikke::ler:

Jeg ville gitt en opplevelse som dere kan finne på i lag som ikke koster all verden. Mye kjekkere med opplevelser enn ting om det ikke er noe spesielt en ønsker seg.

• Liker 3
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Enig med moonwalker.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på mannen. Du må nesten skrive hva slags person han er, hva han liker å gjøre, verdiene hans, etc etc. Noen menn vil bli glad for parfyme, mens andre vil lure på hva i helvete det er du tenker på om du kjøper slikt til dem ;)

Min mann liker tekniske duppeditter, fiskeutstyr, treningstøy/utstyr, kjøkkenting, bøker, filmer, tvserier, brettspill, billetter til kino/teater/show, og andre underfundigheter. Klær, smykker, hygieneprodukter og slikt, er helt bortkastet på ham. 

Anonymkode: 59a25...206

• Liker 1
Skrevet

Takk for nyttige tips. Sjekket ut spa for to kostet endel ja... Coolsuff.no hadde jo noe😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...