Cecilie82 Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Har datet en en lengre stund og skal gi en gave. Forslag taes i mot med takk😃 Alder 32
Okapi Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Det spørs jo helt på mannen. Personlig har jeg lyst på en tekanne i støpejern og Ayreons Into the Electric Castle på vinyl. Forsåvidt, det kan jo være ganske generelle anbefalinger, da en mann som ikke setter pris på sånt sannsynligvis er av lavere kvalitet. 3
Cecilie82 Skrevet 24. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2016 13 minutter siden, Okapi skrev: Det spørs jo helt på mannen. Personlig har jeg lyst på en tekanne i støpejern og Ayreons Into the Electric Castle på vinyl. Forsåvidt, det kan jo være ganske generelle anbefalinger, da en mann som ikke setter pris på sånt sannsynligvis er av lavere kvalitet. Takk for tips😃
annebanane Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Mennene i min omkrets sier alltid sokker Jeg ville gitt en opplevelse som dere kan finne på i lag som ikke koster all verden. Mye kjekkere med opplevelser enn ting om det ikke er noe spesielt en ønsker seg. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 Det kommer helt an på mannen. Du må nesten skrive hva slags person han er, hva han liker å gjøre, verdiene hans, etc etc. Noen menn vil bli glad for parfyme, mens andre vil lure på hva i helvete det er du tenker på om du kjøper slikt til dem Min mann liker tekniske duppeditter, fiskeutstyr, treningstøy/utstyr, kjøkkenting, bøker, filmer, tvserier, brettspill, billetter til kino/teater/show, og andre underfundigheter. Klær, smykker, hygieneprodukter og slikt, er helt bortkastet på ham. Anonymkode: 59a25...206 1
Cecilie82 Skrevet 24. mai 2016 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2016 Takk for nyttige tips. Sjekket ut spa for to kostet endel ja... Coolsuff.no hadde jo noe😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå