FreeLife Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 (endret) For å forstå hvorfor "godheten" (som i virkeligheten er ondskap) eksisterer må man forstå disse menneskene som religiøse. Om man går inn i en kirke og begynner å spytte på bildet av jesus, så får man naturlig nok reaksjoner. Om man sier noe slemt om Profeten (inshalla kalla malla han er størst i verden) så får man mildt sagt "reaksjoner". Om man spotter religionen til de politisk korrekte - nemlig politisk korrekthet, så får de reaksjoner. Disse menneskene er totalitære i sitt livssyn og vil at alle skal mene det samme. Om du ikke tror på religionen deres, så er du dømt til "helvete". Feminister driter i kvinner. Ingenting annet kan forklare hvordan de kan være så for massiv influx av kvinnehatende menn fra patriarkalske kulturer. Ingenting annet kan forklare hvorfor homofile er for innvandring av menn fra land hvor man dreper homofile. Det er ikke sjeldent jeg har diskutert med politisk korrekte (social justice warriors osv) hvor de på automatikk argumenterer for å forkaste grunnpillarer i det vestlige demokratiet - som f.eks ytringsfriheten, fordi de føler at ting er urettferdig. "Men det er jo urettferdig!" ("jeg føler at det er urettferdig") - ergo må mine følelser trumfe eventuelle konsekvenser av min tenkning. De har en slags patologisk altruisme i seg, men altruismen er ikke basert på konsekvenstenkning - tvert i mot så er den basert på den religiøse politisk korrekte religionen hvor man ønsker å gjøre det beste for en gruppe mennesker som ALDRI under noen omstendigheter kan ha skyld i noe som helst. Disse patologiske offrene som den hvite mann gjennom hele universets historie har holdt nede (???) kan aldri under noen omstendigheter ha skyld i noe som helst. Skulle de utføre kriminalitet, så er det garantert hvite menns feil på ett eller annet vis. Så for å forstå politisk korrekte mennesker, så må man forstå at de er en totalitær religiøs kult. Da er det lettere å vri hodet sitt rundt deres selvmotsigende og selvdestruktive tankegang. Endret 24. mai 2016 av FreeLife
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Jeg ser for meg politisk korrekthet mer som et motefenomen. Å snakke mot det rådende konsensus er rett og slett utrendy. En av grunnene til dette er vårt velstående samfunn, hvor spesielt unge mennesker tror at gratis sykehus og utdanning eksisterer ved naturlov. De har ikke forståelse for at systemer og strukturer må vernes om for at de skal bestå. Det ville vært interessant å se hva som skjer hvis Norge ikke lenger har råd. Ingen trygd, ikke noe sikkerhetsnett, private skoler og sykehus. Dette er jo alternativet hvis ikke de økonomiske finansene er tilstede. Hvordan ville folk reagert? Hadde de plutselig lagt skylden på politikerne? Anonymkode: 651fd...55f
Drizzt Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Den raskest voksende religionen i Europa, ja. Dessverre. 1
Gjest Tom/Loki Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Det er på mote å være politisk korrekt. Sier du noe utenfor normalen er du rasist med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå