Gå til innhold

<3 myself#bitch#babe#superwomen#sexyass#alpha#

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener på et senter som er del av en stor treningskjede. Jeg innbiller meg at jeg er jævlig deilig.. Der jeg stort sett går er det mest menn ute i frivektsområdet. Damene som våger seg utenfor gruppetreningen er så som så kroppsmessig. Jeg føler meg som "Alfakvinnen" på dette gymmet, hun alle menn glor på, som forårsaker whiplashskader hos de som glor.., dvs alle menn som trener der.  Denne følelsen av å gå et sted der man blir så beundret og verdsatt motiverer meg noe sinnsykt! Andre som har det sånn??

Anonymkode: eb5ea...464

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neh, når jeg går for å trene så er det kun for å trene, og ikke bli beglodd og siklet på av kåte menn. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg trente tidlig en dag og da var det et halvt damehåndballag der som ville glo. I alle andre settinger ville jeg satt pris på oppmerksomheten, men på trening er jeg for å trene.

Så som mann: Kjenner meg ikke igjen

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er motsatt. Jeg kan få mye oppmerksomhet pga utseendet og like det - i alle andre settinger. Men når jeg er på trening, setter jeg veldig lite pris på blikkene jeg får fra menn. Jeg liker ikke å bli stirret på når jeg holder på med mitt på trening. 

Anonymkode: 676ee...be5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott at du har selvtilitt, beundrer deg for det.
Men dette er grunnen til at jeg heller trene hjemme/i skogen, denne "se og bli sett"-kulturen

Det er forsåvidt greit så lenge du FAKTISK trener, men har opplevd på treningsstudio at mange er der i timesvis bare for og være "digg" og bli sett

Kroppen min er ganske bra, men er svært ubehagelig når gutta setter seg på treningsaparat bak enn og bare...stirrer.
Slutta kjapt med tights

Anonymkode: a2c87...ef6

Skrevet

Nei. Jeg hater å bli glodd på på trening. Kler meg i tights og vide topper, og glir inn i mengden. 

Jeg vil gjøre min egen greie helt i fred. 

• Liker 2
Skrevet

Syntes det er helt grusomt med oppmerksomhet rettet mot meg og min kropp når jeg trener. 

• Liker 2
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
3 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Nei. Jeg hater å bli glodd på på trening. Kler meg i tights og vide topper, og glir inn i mengden. 

Jeg vil gjøre min egen greie helt i fred. 

Samme her. Synes også det ser rart ut med de som strutter rundt på senteret som om det var et kjøttmarked. Tror mange "ordinære" kropper føler seg litt utilpass om det blir for mange fullsminka babes og opppumpede glattsleika plumper i vide singletter. Men hey T.S: Whatever floats your boat. 

Skrevet
25 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Samme her. Synes også det ser rart ut med de som strutter rundt på senteret som om det var et kjøttmarked. Tror mange "ordinære" kropper føler seg litt utilpass om det blir for mange fullsminka babes og opppumpede glattsleika plumper i vide singletter. Men hey T.S: Whatever floats your boat. 

Så det er damer sin feil at menn glor på de? Nice slutshaming! Man skal da få kunne trene i fred uansett? Er det damers feil at enkelte menn ikke skjønner at det er frekt å glo?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Puny skrev:

Så det er damer sin feil at menn glor på de? Nice slutshaming! Man skal da få kunne trene i fred uansett? Er det damers feil at enkelte menn ikke skjønner at det er frekt å glo?

:5:

Anonymkode: 2d269...605

• Liker 2
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
2 minutter siden, Puny skrev:

Når sa jeg det ? HVOR i innlegget mitt lese du det? Jeg nevnte også menn : " opppumpede glattsleika plumper i vide singletter". - dette var MENN jeg snakket om.. Ikke damer. Altså: de som går nermest pynta på trening for å sjekke eller bli sjekket, BEGGE kjønn. Det har INGENTING med slutshaming å gjøre. Noen er på trening for å trene, andre for å se og bli sett. Når man skal pynte seg før man trener og treningsstudio blir et "kjøttmarked" for BEGGE KJØNN (som nevnt i mitt innlegg) - så tror jeg mange "ordinære kropper" (les: som er der for å trene, ikke sjekke) - føler seg utilpass. Om jeg var uklar, så beklager. Handlet IKKE om å slutshame. 

Skrevet

Trodde ikke kroppen min var så verst, men svært få som stirrer på meg når jeg trener. Hvertfall har ikke jeg lagt merke til noen som stirrer, og sånt legger man jo som regel merke til. 

Gjest lizard queen
Skrevet

Pro tip: Stirr tilbake. Uten å bryte øvelsen du gjør. Funker spesielt fett under hip thrusts. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...