AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Mitt barn på 21 har mye innebygd sinne. Hen er en snill og god person som tenker mye, men ikke snakker om det. Hen sliter en del med dårlig arb.miljø på jobb, noe som har blitt tatt svært alvorlig av sjefen. Nylig har samtlige ansatte vært i møte en og en sammen med tilkitsvskgt. Verneombud og avd.sjef. Mitt barn har ikke fått negativ tilbakemelding fra noen. Det nytter ikke å diskutere med hen uten at sinnet kommer og jeg som forelder når heller ikke inn. Det er ting som jeg vet hen tenker på og som sliter på osyken, noe jeg ikke får gjort noe med. Hva slags hjelp kan hen søke om? Jeg lurer på sinnemestring, men nå er jo ikke hen en person som kaster ting eller er voldelig av seg. Er det noen som kjenner til behandlingsmetoder som kan være aktuellt her? Anonymkode: b103a...020
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Er vedkommende motivert? Enig i at hen sliter med sinne? Og ok, det er barnet ditt og jeg skjønner at du er bekymret, men vedkommende er voksen. Anonymkode: 9e603...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vedkommende motivert? Enig i at hen sliter med sinne? Og ok, det er barnet ditt og jeg skjønner at du er bekymret, men vedkommende er voksen. Anonymkode: 9e603...3d8 Vedkommende er enig ja og er sliten av å ha det sånn. Anonymkode: b103a...020
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bytt jobb!!! Anonymkode: ed7aa...2e8 Hen søker jobber så det holder, men det er ikke så enkelt å få jobb for tiden, dessverre. Noe av sinnet kommer fra noe privat også, så det hjelper ikke 100% å bare bytte jobb heller. MEN at det vil hjelpe en del er jeg helt sikker på 😊 Anonymkode: b103a...020
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #7 Skrevet 24. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hen søker jobber så det holder, men det er ikke så enkelt å få jobb for tiden, dessverre. Noe av sinnet kommer fra noe privat også, så det hjelper ikke 100% å bare bytte jobb heller. MEN at det vil hjelpe en del er jeg helt sikker på 😊 Anonymkode: b103a...020 Ny jobb, ta han med på turer ut i naturen..gjør ting sammen som gir han mening og samle på smil. Anonymkode: ed7aa...2e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå