Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge hatt en i min vennekrets som synes det er kjempe festlig å klå på meg for å irritere meg og drite meg ut forann andre. Jeg har tolerert det lenge uten å gjøre noe ut av det annet enn å be han slutte gang på gang. Jeg har alltid blitt satt ut når han gjør det og ikke vist hvordan jeg skal håndtere det når han ikke slutter når jeg spør. Mine andre venner sier bare at jeg skal ignorere det og at han bare tuller og har det festelig og at jeg bør tåle en spøk. Jeg har lenge tenkt på måter å fysisk stanse han men jeg føler at det blir i overkant aggresivt og jeg er ingen aggresiv person. Jeg spurte min eldre bror hva jeg burde gjøre for å han til å stoppe og han sa at jeg bare burde legge hendene mine forsiktig i ansiktet hans og si mørt på kino når han tar på meg fordi da må han fjerne hendene dine for å se og det vil drite han ut like mye som han driter meg ut. Jeg gjorde selvfølgelig dette når denne 'vennen' min køddet med meg senere og det ble besvart med et hard slag i magen min og streng beskjed om å aldri ta på han igjen.

Jeg er en gutt på 17 og vi er jevnaldrene. Jeg føler meg skikkelig såra for hva som har skjedd. Jeg sitter å lurer på om jeg la opp til dette og om det han gjorde var greit? Hvis han tar på meg burde vel jeg ha lov til å ta på han tilbake?

Anonymkode: 262a5...014

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han prøver å drite deg ut for å fremheve seg selv og glatte over egen usikkerhet. Sannsynligvis lite du kan gjøre annet enn å unngå ham så mye som mulig.

Anonymkode: 995e4...b91

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han prøver å drite deg ut for å fremheve seg selv og glatte over egen usikkerhet. Sannsynligvis lite du kan gjøre annet enn å unngå ham så mye som mulig.

Anonymkode: 995e4...b91

Å unngå han blir ikke noe problem. Vi er uvenner nå og ingen kan tilgi hverandre. I affekt hendelsen så avslørte jeg noen hemmligheter jeg hadde lovt han å aldri nevne til noen uansett hva som skjedde.

Anonymkode: 262a5...014

Skrevet

Fy faen. Hadde en "venn" slått meg i magen, hadde jeg banka dritten ut av ham, ferdig med det. Makan til søppel. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde anmeldt han for vold og trakassering. Gjør det ts. Slike som han skjønner ingenting før politiet snakker alvorsord med dem.

Anonymkode: 77aa1...45a

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for krenkende utsagn og oppfordring til vold.

Raven Emerald, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Så fyren skal få lov til å klå på deg, men tålererer ikke at du gjør det tilbake? Denne fyren har aldri vært venn av deg. Dette har vært mobbing. Hele tiden. Vær glad du ble kvitt han, selv om det var litt i overkant å røpe hemmeligheter. Uansett hva, så synes jeg akkurat det er litt "hellig".

Anonymkode: 2b955...258

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fyren skal få lov til å klå på deg, men tålererer ikke at du gjør det tilbake? Denne fyren har aldri vært venn av deg. Dette har vært mobbing. Hele tiden. Vær glad du ble kvitt han, selv om det var litt i overkant å røpe hemmeligheter. Uansett hva, så synes jeg akkurat det er litt "hellig".

Anonymkode: 2b955...258

Du burde ikke sagt hemmelighetene, men han har trampet veldig på deg, og det er absolutt ikke greit! Jeg lurer på om han egentlig liker deg litt bedre enn du kanskje skulle ønske! Er han hetero? Isåfall; kan det hende han ikke har kommet ut av skapet enda? Evnt er han/ dere åpent homofile. Uansett er det ikke greit! At han sier at du ikke får ta på han er helt idiotisk! Du skulle ha klint til han for lenge siden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...