Sessa Skrevet 18. juli 2002 #1 Skrevet 18. juli 2002 Noen av dere som skal eller har giftet dere i Lørenskog Kirke, og som kan fortelle meg om erfaringer eller tips derfra? Jeg har selv ingen tilknytning til den kirken, men min kommende mann ble døpt der og mine svigerforeldre giftet seg der. Kjørte forbi kirken igår, og den så veldig pen og grei ut utenifra :D En annen ting er. Hvis jeg skal gifte meg i Lørenskog Kirke, hvor kan man da arrangere en fest som ikke ligger for langt unna? Klemmer fra Sessa
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #2 Skrevet 18. juli 2002 Heisann Lørenskog kirke er en nydelig kirke for bryllup !!! Gled deg !! Fine prester jobber der, og flinke organister. De kjenner også til mange flinke solister å anbefale, f. eks en dyktig trompetist som vi brukte :D Lykke til !!!
Ma. Skrevet 19. juli 2002 #3 Skrevet 19. juli 2002 Kirken er liten, intim og veldig pen. Losby Gods og doktorgården er ikke langt unna. Slogum Gård er også et alternativ!
Gjest augustbrud 2003 Skrevet 19. juli 2002 #4 Skrevet 19. juli 2002 Prøv også Hellerud møte- & selskapslokaler, som ligger før Skedsmo, mot Skjetten (Bråtenveien) (v/plantasjen). Tlf. Telefon nummer slettet - se Regler - moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå