AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Del Skrevet 23. mai 2016 Har kommet over denne datingsiden: www.lyst-club.no. Jeg har lagd en profil, men er usikker på om det er noe vits å bli betalende VIP-medlem? Anonymkode: dea10...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fulvio Skrevet 24. mai 2016 #2 Del Skrevet 24. mai 2016 Hvis du skal bruke siden aktivt, og ha god kontakt med andre profiler, er nok det nødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 24. mai 2016 #3 Del Skrevet 24. mai 2016 Følg magefølelsen. Det er mange shady datingsider der ute! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Del Skrevet 24. mai 2016 Jeg har ingen erfaring med siden, men jeg vet at 'noen' bumpet en ganske gammel tråd tidligere i dag for å dele denne siden med forumet. Det gjør meg egentlig ganske skeptisk til hele siden Anonymkode: 496da...ee1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #5 Del Skrevet 25. mai 2016 18 timer siden, Fulvio skrev: Hvis du skal bruke siden aktivt, og ha god kontakt med andre profiler, er nok det nødvendig. Prøv i det minste å ikke gjøre det så hinsides åpenbart at du bedriver reklame for denne siden med å spamme ned forumet med den, samt svare deg selv med nyopprettede kontoer. Anonymkode: 24430...965 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 25. mai 2016 #6 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen erfaring med siden, men jeg vet at 'noen' bumpet en ganske gammel tråd tidligere i dag for å dele denne siden med forumet. Det gjør meg egentlig ganske skeptisk til hele siden Anonymkode: 496da...ee1 Absolutt. Veldig typisk at noen gjør det for å få folk til siden. Bare scam. IKKE meld deg inn der. Og ja, jeg har erfaring med slike sider fra tidligere. Det som vil skje er at du lager en profil. Gratis! Så er det tilfeldigvis ei jævla fin ei like borti gata som vil prate med deg. Du kan sende den første mld gratis og deretter må du kjøpe credits for å KOMMUNISERE med henne. IKKE gratis. Overhodet ikke. LØP, ikke kjøp! Endret 25. mai 2016 av DeLorean 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #7 Del Skrevet 26. mai 2016 Normal skepsis er greit. Men jeg går god for denne siden, seriøs og bra. Den var gratis inntil nylig, og da var vi aktive Skal fu ha utbytte av siden så må du betale, gratisversjonen er bare en sniktitt men det er mange seriøse medlemmer på denne siden, så du får valuta for pengene Anonymkode: 90956...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #8 Del Skrevet 26. mai 2016 14 timer siden, DeLorean skrev: Det som vil skje er at du lager en profil. Gratis! Så er det tilfeldigvis ei jævla fin ei like borti gata som vil prate med deg. Du kan sende den første mld gratis og deretter må du kjøpe credits for å KOMMUNISERE med henne. IKKE gratis. Overhodet ikke. LØP, ikke kjøp! Jeg tenker at det er ganske åpenbart hvorfor vi skriver anonymt om dette? Uansett, du tar feil, det er bare å lage seg en gratis profil å titte rundt, så ser man det. Man må ikke betale for enkeltmeldinger, man betaler en fast månedlig sum, for å bruke hele siden. (99 kroner, som er ganske lavt sammenlignet med mange andre) Det er også svært få kvinnelige profiler, siden er beregnet for par. Anonymkode: dc5b5...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #9 Del Skrevet 15. desember 2019 Det er en bra nettside for par, har vært der selv. Par som søker andre par for vennskap, erotikk og nytelse. MEN; det er en haug med single mannfolk der som er rimelig blåst mellom ørene. De tror dett er et sted å få kjapp og gratis sex. Mange søker "par", men er på jakt etter dama i forholdet. De mannfolka vi fikk meldinger fra var ofte feite (så ut som de hadde tatt keisersnitt fordi vomma hang over en søm og pikken måtte fiskes fram av valkene), de skrev kort og elendig, kunne ikke forskjell på og og å, og hadde ulekre bilder av bleik kropp med en tissemann som tittet fram. Andre var Sats-ballonger som fleksa biceps og vel antok damene ble akutt våte av eksessen deres. Men igjen, for par er det en fin plass, men regn med å møte mange lavpannende single mannfolk på jakt etter gratis sex. Anonymkode: e023c...183 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 15. desember 2019 #10 Del Skrevet 15. desember 2019 Grei for å møte par, men det er et shady sted å møte single menn via, dropp det. Dessuten har de hatt store tekniske problemer de siste mnd, vært helt elendig. Så anbefaler det ikke før det er helt i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dns3571 Skrevet 8. februar 2021 #11 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der. Endret 17. juli 2022 av dns3571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voksenmann40+ Skrevet 8. februar 2021 #12 Del Skrevet 8. februar 2021 dns3571 skrev (3 timer siden): Vi har blitt anbefalt lyst-club.no, men er det virkelig verdt det? Nei! Tull og vås! Useriøs side med useriøse folk. Amatørmessig! Bruk tida di på noe bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 8. februar 2021 #13 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg var betalende medlem der en periode. Synes egentlig det funka ganske bra, men man må selvsagt være tålmodig og opptre seriøst, spesielt som singel mann. Ville rangert den noe over Cupido Club, men det er noen år siden jeg var "aktiv". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Del Skrevet 8. september 2021 Jeg er betalende medlem og er godt fornøyd. Har møtt mange flotte folk der, både par, menn og kvinner. Der, som alle andre slike sider finnes det useriøse og ekle folk. Man må bare bruke magefølelsen og vite hva man ønsker eller ikke ønsker, så er Lyst Club en fin plass for deilige opplevelser. Anonymkode: f6afc...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå