AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Utgangspunkt: 41 år, brunt hår. Nordisk hårtype. Har hele lengder ca 10 cm nedenfor skuldrene, litt skrådd mot ansiktet. Har lyst på forandring, men er redd for å bli kjerring / se eldre ut. Vurderer lob, dvs lang bob. Ja? Hva sier folket? Ser man automatisk eldre ut med kortere hår? Anonymkode: f7fbd...30f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser man automatisk eldre ut med kortere hår? Anonymkode: f7fbd...30f Nei. Gå for det du har lyst på Kanskje med noen striper? Anonymkode: e22e6...958 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 Lang bob er den fineste frisyren jeg vet om hvertfall. Aner jo ikke om du hadde kledd det, men jeg sitter med et inntrykk av at alle ansiktsformer kan kle dette og at det passer godt til både til ungdommer og godt voksne damer. Anonymkode: e7a07...f54
misstealover Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Jeg synes man ser yngre ut med en litt kortere sveis, jeg. Vet ikke hvorfor jeg gjør det! Og så er det en hårfrisyre de aller fleste kler. Jeg klipte lang bob i går og jeg er storfornøyd! Nå er vi ikke på samme alder, men det har vel ikke så mye å si. Tenker jeg. Kanskje litt striper i tillegg for å få liv i håret. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8d/45/2e/8d452ead63c01707bb3403665ea3725a.jpg http://hairstylesweekly.com/images/2015/09/bob-hairstyles-157.jpg
NydeligMann Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser man automatisk eldre ut med kortere hår? Anonymkode: f7fbd...30f Ja, men nå er jo du såpass gammel at det er for sent å se ung ut uansett. Ellers er regelen at dersom du klipper deg for din egen skyld, så gjør hva du synes er finest, men hvis det er for å bli mest mulig tiltrekkende så bør du ha langt hår. Og jada, jeg vet at det finnes noen ytterst få vakre kvinner med kort hår, men de er så vakre at de hadde sett bra ut uten hår også.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 Takk for svar, dere er grei! Tror jeg går for lob! Har ikke noen fast frisør, så må bli drop-in og det er litt skummelt. Og til deg som påpeker at det er for sent å se ung ut må jeg bare si; uansett hvor gammel man er så vil man vel unngå å se eldre ut/se gammel ut. Jeg har passert førti og har selvsagt ikke ambisjoner om å se ut som en ungdom, men vil heller ikke sr eldre ut. Anonymkode: f7fbd...30f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå