Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller har noen lagt deg til feil?

Hvordan var reaksjonene?

Anonymkode: 09a99...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på jobb og hadde en innom kontoret som jeg hjalp med et eller annet. Lette han opp på Facebook på mobilen, som jeg ofte gjør. Bor på et lite sted og er jo nysgjerrig når det kommer ukjente mennesker flyttende. Flere timer senere, da jeg kom hjem til PC'en, så jeg at han hadde akseptert min venneforespørsel. Min HVA?!?

Totalt uprofesjonelt!

Jeg slettet ham med en gang, håper han ikke kjente meg igjen, og heldigvis flyttet han fra stedet like plutselig som han kom. Hørte aldri noe mer fra ham.

Akkurat nå har jeg en annen som var innom som har sendt meg en venneforespørsel. Det kan jeg jo ikke akseptere, så den står liksom bare der og lyser mot meg..

• Liker 5
Skrevet

Samme greia som apple her, sneik på en kunde der jeg jobber og skjønte ingenting da han hadde godtatt venneforespørselen min. Kan virkelig ikke forstå hvordan jeg har klart det, men var kjapp med å slette. Kleint, siden han er innom butikken hver dag og sikkert tror jeg er gira på han. Jeg bare liker å snike på folk...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe noen "kunder" her da, som har blitt lagt til av noen dere ikke kjenner?

Anonymkode: 09a99...c21

AnonymBruker
Skrevet

For to år siden klarte jeg å legge til de fleste jeg hadde på -kanskje noen du kjenner- lista. Det var utrolig flaut, oppdaget det ikke før det begynte å tikke inn svar på venneforespørsler. Var pga klønete hender på telefonen.....grøsse

Anonymkode: 48323...252

AnonymBruker
Skrevet

😂 har hatt tilfeller der jeg har kommet borti og lagt til folk uten å mene det 😂 flaut! 

Anonymkode: c9ba4...581

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Var på jobb og hadde en innom kontoret som jeg hjalp med et eller annet. Lette han opp på Facebook på mobilen, som jeg ofte gjør. Bor på et lite sted og er jo nysgjerrig når det kommer ukjente mennesker flyttende. Flere timer senere, da jeg kom hjem til PC'en, så jeg at han hadde akseptert min venneforespørsel. Min HVA?!?

Oi, pinlig.

Har aldri opplevd noe sånt. Men da jeg var ny på instagram, skjønte jeg ikke at det var veldig fort gjort å komme borti så bilder ble likt.. Jeg søkte på bilder fra der jeg bor, pleier å være mye flotte naturbilder.. Gikk inn på sida til typen til ei gammel klassevenninne, han hadde noen fine bilder fra et fjell i nærheten, en festival jeg hadde vært på osv. Bildene vistes så jeg bladde meg nedover dem, trykket meg ikke inn på hvert enkelt.

Trykket tydeligvis "liker" på masse bilder han hadde lagt ut. Selfies og greier. Jeg holdt på å forgå da jeg så det... Shit.... Skynda meg å unlike, og håpet han ikke fikk det med seg. Dette var også før jeg visste man kan få varsler om alle likes... Tror ikke han vet hvem jeg er, men dama lurte vel om hun så det... Uff..

Anonymkode: 94c0a...6b7

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, pinlig.

Har aldri opplevd noe sånt. Men da jeg var ny på instagram, skjønte jeg ikke at det var veldig fort gjort å komme borti så bilder ble likt.. Jeg søkte på bilder fra der jeg bor, pleier å være mye flotte naturbilder.. Gikk inn på sida til typen til ei gammel klassevenninne, han hadde noen fine bilder fra et fjell i nærheten, en festival jeg hadde vært på osv. Bildene vistes så jeg bladde meg nedover dem, trykket meg ikke inn på hvert enkelt.

Trykket tydeligvis "liker" på masse bilder han hadde lagt ut. Selfies og greier. Jeg holdt på å forgå da jeg så det... Shit.... Skynda meg å unlike, og håpet han ikke fikk det med seg. Dette var også før jeg visste man kan få varsler om alle likes... Tror ikke han vet hvem jeg er, men dama lurte vel om hun så det... Uff..

Anonymkode: 94c0a...6b7

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, snakket aldri med dem, og slettet dem etterhvert. :)

Ble nok sett på som rar, fordi jeg ikke kunne huske at jeg la dem til.

Anonymkode: af515...7b5

Skrevet

Jeg har aldri lagt til noen ved en feil, heldigvis, men jeg la til en under sterk tvil en gang. Da han ikke svarte eller bekreftet på et par uker, slettet jeg forespørselen min igjen. Det var flaut.

Men jeg har noen på min venneliste som jeg har fått venneforespørsler fra i sin tid, men som jeg egentlig har godkjent under tvil, fordi jeg rett og slett ikke husker dem. Men jeg ser jo hvor de er fra og hvem vi har som felles venner, så da skjønner jeg at det er fra en som jeg BURDE huske, og får dårlig samvittighet og godkjenner likevel.... Men jeg lurer på om de som sendte meg disse fjerne venneforspørslene egentlig MENTE å legge meg til, eller om det var en tabbe fordi navnet mitt dukket opp under felles bekjente eller "Personer du kanskje kjenner"-lista...?

Jeg har ryddet på vennelista et par ganger og fjernet veldig fjerne og diffuse folk, men får alltid dårlig samvittighet. Tenk om de oppdager det, liksom.... :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker jeg var skikkelig avstandsforelsket i en fyr som var litt C- kjendis for noen år tilbake. Han ante jo ikke hvem jeg var og jeg hadde aldri møtt han in real life. Etter ca 1 år med denne avstandsforelskelsen fikk jeg plutselig venneforespørsel fra han på Facebook! :overrasket: Jeg forstod ikke så mye, for ingen visste om det og han ante jo ikke hvem jeg var. Jeg godkjente selvsagt og forventet kanskje en melding eller noe slikt, men det fikk jeg ikke. Aner ikke om han la meg til ved en feil (isåfall utrolig at han la til akkurat meg ved en feil), eller hva det var.

(Etter rundt 1,5 år som Face venner dukket han plutselig opp på Tinder og jeg matchet med han. Der begynte han å prate med meg og nevnte at han mente at han "hadde meg fra et sted", men husket ikke hvor :fnise: Vi endte opp med å date litt, men han levde ikke helt opp til den fantasien jeg hadde skapt oppi hodet mitt om han, så jeg måtte avslutte det ganske kjapt...)

Anonymkode: 46dc1...7b5

• Liker 4
Skrevet

Facebook er jo så greie å si at vi ikke kan sende meldinger til folk lenger uten å installere Messenger. Det vil jeg ikke installere på mobilen. Men så kjøpte jeg meg et lite, billig nettbrett for et par uker siden (fordi jeg reiser litt med jobben, ikke vil ha med PC, og ikke klarer å bestemme meg for et ordentlig et). Nettbrett er jo ikke mobil, så på nettbrett kan jeg prøve Messenger. Var min logikk.

Det viser seg at kombinasjonen av ny applikasjon, nytt nettbrett og å ligge i senga å prøve seg frem ikke er det smarteste. Spesielt ikke når mange har "ringefunksjon" slik at når jeg trykker på dem ringer det et eller annet sted hos dem. Jeg klarte å "ringe" til sammen fyren 3-4 ganger, og han "ringte" tilbake hver eneste gang.

Nå er jeg redd for Messenger og bruker nettbrettet bare til å snike rundt her inne. Føles tryggere her hvor ingen vet hvem jeg er :ph34r:

• Liker 8
Skrevet

Jada, ved flere annledninger 😂 Null stress, bare å slette etterpå.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Facebook er jo så greie å si at vi ikke kan sende meldinger til folk lenger uten å installere Messenger.

Det har jeg heldigvis ikke opplevd. Sender meldinger fra mobilen som vanlig.

Anonymkode: ff0c1...9be

Gjest SuperSonic
Skrevet

Ja ofte faktisk. Scroller på telefonen mens jeg går og plutseig så har jeg sendt forespørsler til folk som dukker opp i newsfeeden, gjerne venner av venner som kommenterer ting. Oppdager det gjerne ikke før de godtar det.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg heldigvis ikke opplevd. Sender meldinger fra mobilen som vanlig.

Anonymkode: ff0c1...9be

Var slik for meg og frem til for ca. tre uker siden. Appen må ha oppdatert seg, for jeg mistet også muligheten til å skille mellom det nyeste og det mest populære, og den er blitt mye... større, på en måte. Jeg får nå beskjed om at jeg har fått en melding, men når jeg klikker på den kommer det bare opp at jeg må installere messenger for å lese den.

AnonymBruker
Skrevet

Mange ganger. La til en kompis av søsteren min, aner ikke hvordan, men plutselig var han der. Søsteren min så det i feeden sin og hadde spurt han hvordan vi kjente hverandre, siden hun syntes det var rart. Han mente at vi hadde ligget sammen en gang og at det var nok derfor. Har jo aldri truffet fyren 😂

Snoket også på nye dama til eksen og klarte å komme borti da og. Avbrøt asap, men hun fikk vel fortsatt varselet. Pinlig... 

Anonymkode: c97dc...6ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg klarte å ringe feil med Hang outs en gang. Midt på natten, fikk ikke sove, så jeg innstallerte litt nye apper. Gikk inn der og fikk opp en liste med bekjente, blant annet en far til et barn i klassen med barnet mitt, som jeg kun sier hei til etc. Så klarte jeg selvfølgelig å trykke feil på et vis, så jeg ringte han! Rundt halv tre-tre om natten. Er redd det var en helg også, så han trodde sikkert jeg var ute etter en bootycall. Var så flau og ante ikke hva jeg skulle gjøre, så la ut en status der inne om at jeg hadde ringt hundre stk kvelden før, og sorry til alle :P Bare så han ikke skulle tro det bare var til han.

Anonymkode: 23bf8...9ce

• Liker 4
Skrevet

Ja det har jeg gjort. Var ikke meningen (skjønner fremdeles ikke hvordan det skjedde) - og vi er i dag "venner" på FB. Vedkommende godkjente meg riktignok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...