AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Har hatt litt smerter i magen og brun utflod med litt eggløsningskonsistens noen av gangene. Det er snakk om så lite at det nesten ikke blir spor i trusa en gang. (Ca 5 dager). Forventet mens er på fredag. Jeg vet at det man bør gjør er å vente til noen dager etter forventet mens og teste, men det er for kjedelig. så lurer egentlig på om det er noen her som har hatt derpå samme måte å vært gravid? Anonymkode: 8d983...170
Atziri Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Bumper denne, lurer på det samme. Hvordan går det med deg anonym? Jeg spottet brunt en gang på mandag, og har ikke hatt noe mer spotting etter det. Vet ikke helt når IKM er, i og med at jeg ikke har tempet etter EL, men det må være en av disse dagene. Tok en test i går, som var negativ. Har ikke spottet i noen andre sykluser.
2ne2 Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 (endret) Den 25. mai 2016 at 16.34, Atziri skrev: Bumper denne, lurer på det samme. Hvordan går det med deg anonym? Jeg spottet brunt en gang på mandag, og har ikke hatt noe mer spotting etter det. Vet ikke helt når IKM er, i og med at jeg ikke har tempet etter EL, men det må være en av disse dagene. Tok en test i går, som var negativ. Har ikke spottet i noen andre sykluser. Samme greia her enda, litt mindre utflod og litt lysere farge. Litt mer rennende lys brun. Murringene har gått over til noe som føles litt mer som en slags stram/støl følelse i nedre del mage, venusberg og jeg er litt stiv i kortsryggen. Tok test i dag tidlig, negativ Endret 25. mai 2016 av 2ne2 Uu
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Jeg hadde brun utflod i mange dager, trodde det var mensen som var på vei. Kom aldri ferskt blod, i stedet viste det seg at jeg var gravid. Anonymkode: f83b3...b12
Atziri Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 Hvordan går det med dere? Jeg testet negativt i dag, men ingen tegn til TR enda.
2ne2 Skrevet 26. mai 2016 #6 Skrevet 26. mai 2016 8 timer siden, Atziri skrev: Hvordan går det med dere? Jeg testet negativt i dag, men ingen tegn til TR enda. Samme i dag også, og jeg måtte selvsagt teste igjen i dag tidlig, men fortsatt negativ.. Ikm er i morgen, men det siste året har jeg vært veldig regelmessig å fått tr på søndager eller mandager. Forrige periode fikk jeg tr på fredag plutselig og har derfor regnet ut at den bør komme i morgen. Nå holder jeg en knapp på at tr skulle kommet på mandag og at jeg derfor er for tidlig ute til å teste! Men det er ganske nervepirrende for jeg har aldri hatt murringer og sånn stram/støl/nummen mage i over 1 uke med brun utflod.. Spotter du enda?
Atziri Skrevet 26. mai 2016 #7 Skrevet 26. mai 2016 Nei, spottet kun den ene gangen når jeg var på do. Rare greier! Håper jo såklart vi begge får positiv test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå