AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Jeg er i slutten av tjueårene og har nettopp innsett hvor utrolig kjedelig jeg egentlig er.. Av en eller annen grunn tiltrekker jeg meg KUN kreative typer, de er enten musikere, kunstnere av ulike slag osv. Jeg tror muligens jeg ser mer "spennende" ut enn jeg faktisk er, for slik går visa hver eeeeeeeeeneste gang: blir sjekket opp/bedt ut på date av en fyr (aldri en fyr med "vanlig" jobb altså), vi dater litt og han mister interessen. Jeg er rimelig sikker på at det er fordi jeg er for kjedelig. Jeg maler ikke, jeg danser ikke (med mindre jeg er full på byen), jeg synger ikke, jeg er ikke hobby DJ, jeg har aldri hatt en kreativ jobb, har egentlig ingen spesielle interesser eller noe jeg er skikkelig flink på! Og syntes det er litt trist på en måte? Jeg liker å være sammen med venner, se på tv-serier og sånt liksom.. Noen forslag til hva jeg kan begynne med som kanskje kan gjøre meg litt mer spennende? jeg trener litt, men er ikke treningsjunkie. Anonymkode: 09ed4...81a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Samme her! Jeg tiltrekker meg også kreative typer, men er ganske kjedelig selv, når alt kommer til alt. Anonymkode: 97a5f...7d5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 Det som er viktig er hva du har å tilby som kjæreste? Er du en god samtalepartner? Har du ideer til hva dere kan finne på og snakke om? Får du input utenfra som du deler med litt entusiasme? Hvis svaret er nei på disse spørsmålene er det fort gjort at du blir kjedelig. Det er ikke isolert sett fritidsinteressen som gjør deg interessant, men hva du tar med deg til forholdet. Anonymkode: 372f0...8e9 8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 Du trenger da ikke hobbyer eller artistiske tendenser for å være attraktiv? Så lenge du har noe å tilby som samtalepartner er du da mer enn god nok? Samboeren min har ingen hobbyer, driver ikke med noen form for kunstneriske ting eller idretter eller noe som helst. Det nærmeste han kommer til hobby er intens tvserietitting. Han er morsom og snill, og jeg elsker å være sammen med ham. Jeg derimot både spiller et instrument og driver med to ulike idretter. Jeg anser faktisk det som mer av et problem, siden det betyr at jeg har mindre tid til rådighet enn ham. Anonymkode: edb16...673 7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5 Skrevet 23. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er viktig er hva du har å tilby som kjæreste? Er du en god samtalepartner? Har du ideer til hva dere kan finne på og snakke om? Får du input utenfra som du deler med litt entusiasme? Hvis svaret er nei på disse spørsmålene er det fort gjort at du blir kjedelig. Det er ikke isolert sett fritidsinteressen som gjør deg interessant, men hva du tar med deg til forholdet. Anonymkode: 372f0...8e9 Jeg vil si jeg er flink til å prate ja.. Jeg jobber jo og har venner og et liv, så får input også. Men det har jo disse fyrene også. Men de vil liksom ha noe ekstra og det virker som de blir skuffet når de innser at nei, jeg er ikke designer, artist eller noe slikt.. Anonymkode: 09ed4...81a
michaeline__07 Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil si jeg er flink til å prate ja.. Jeg jobber jo og har venner og et liv, så får input også. Men det har jo disse fyrene også. Men de vil liksom ha noe ekstra og det virker som de blir skuffet når de innser at nei, jeg er ikke designer, artist eller noe slikt.. Anonymkode: 09ed4...81a Hahaha... er det noen som er alt det på en gang også? Designer, lærer, politi og sangerinne? Men det sier jo en del om det mennesket som trodde på det da... Å ha så mange og høye forventninger til et menneske er ganske krevende tror jeg. Jeg mener helt og holdent at det ikke finnes noen mal på dette altså... Endret 23. mai 2016 av michaeline__07 la til en setning.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #7 Skrevet 23. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er viktig er hva du har å tilby som kjæreste? Er du en god samtalepartner? Har du ideer til hva dere kan finne på og snakke om? Får du input utenfra som du deler med litt entusiasme? Hvis svaret er nei på disse spørsmålene er det fort gjort at du blir kjedelig. Det er ikke isolert sett fritidsinteressen som gjør deg interessant, men hva du tar med deg til forholdet. Anonymkode: 372f0...8e9 Det er viktig det og, men TS er jo et individ også og skal ikke leve for forholdet. Det er viktig for mange at en partner har et eget liv utenom forholdet og har sine egne interesser og hobbyer. Anonymkode: 34ba1...ddc
HomelessIcecream Skrevet 23. mai 2016 #8 Skrevet 23. mai 2016 Mange menn syns det er kjedelig å date en jente som gjør mannen til hele livet sitt. Har sett det skje mange ganger, mister kontakt med venninner fordi de har fått type. Kan man ikke ha type OG venner liksom? (Sier ikke at du er sånn,men mange oppfatter denne uinteresserte personlighetstypen som kjedelig) At du skal finne en hobby, kun på grunn av menn er litt i samme båten for meg. Bare for å snu om på tankene dine litt her. hva med å sette dating til side og dyrke din egen personlighet en periode? finn ut hva DU har lyst til? Men helt ærlig - det går ann å bare være seg selv. Finn en type som syns det er greit at du er som du er. Kanskje vil du aldri ha stor lidenskap for noe, og det er greit.. folk flest er sånn. Ikke alle er ment til å ha spennende fantasifull fritid. Du kan være en sabla god kjæreste likevel. 6
momo79 Skrevet 24. mai 2016 #9 Skrevet 24. mai 2016 Don't worry. Jeg har masse interesser, men blir stadig overrasket over at de jeg liker (som deler mine interesser) blir sammen med jenter som ikke er opptatt av noe som helst. Så i min erfaring har det ikke så mye å si 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #10 Skrevet 24. mai 2016 Den 23.5.2016 at 17.01, AnonymBruker skrev: Det er viktig det og, men TS er jo et individ også og skal ikke leve for forholdet. Det er viktig for mange at en partner har et eget liv utenom forholdet og har sine egne interesser og hobbyer. Anonymkode: 34ba1...ddc TS her. Jeg har et eget liv... jeg tror du misforstår litt, jeg snakker om at jeg ikke har noe jeg virkelig brenner for, har f eks venner som driver med dans, noen driver med musikk og sitter flere timer i studio hver dag. Jeg går på jobb, går på trening, er sammen med venner og er sosial, men har ingen "passion". Og i det miljøet jeg vanker i føles det nesten som om jeg er en freak Anonymkode: 09ed4...81a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #11 Skrevet 24. mai 2016 Har det aldri slått deg at det kanskje er noe med de du dater og ikke deg? Har du aldri tenkt på at noen menn faktisk blir kunstnere og musikere etc. Fordi det trekker! damer og er det beste "player" coveret ever. Anonymkode: b72c9...dec
Gjest NotNaomi Skrevet 24. mai 2016 #12 Skrevet 24. mai 2016 Den Monday, May 23, 2016 at 13.51, AnonymBruker skrev: Jeg er i slutten av tjueårene og har nettopp innsett hvor utrolig kjedelig jeg egentlig er.. Av en eller annen grunn tiltrekker jeg meg KUN kreative typer, de er enten musikere, kunstnere av ulike slag osv. Jeg tror muligens jeg ser mer "spennende" ut enn jeg faktisk er, for slik går visa hver eeeeeeeeeneste gang: blir sjekket opp/bedt ut på date av en fyr (aldri en fyr med "vanlig" jobb altså), vi dater litt og han mister interessen. Jeg er rimelig sikker på at det er fordi jeg er for kjedelig. Jeg maler ikke, jeg danser ikke (med mindre jeg er full på byen), jeg synger ikke, jeg er ikke hobby DJ, jeg har aldri hatt en kreativ jobb, har egentlig ingen spesielle interesser eller noe jeg er skikkelig flink på! Og syntes det er litt trist på en måte? Jeg liker å være sammen med venner, se på tv-serier og sånt liksom.. Noen forslag til hva jeg kan begynne med som kanskje kan gjøre meg litt mer spennende? jeg trener litt, men er ikke treningsjunkie. Anonymkode: 09ed4...81a Av en eller annen grunn fant jeg innlegget ditt morsomt :-) vær den du er du. Tror kanskje interessen din er mennesker? Livet liksom? Ikke stress. Du finner ut av det :-)
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #13 Skrevet 24. mai 2016 Du kan jo fint være interessert i ting uten å ha en hobby? Hva med politikk, reising, gå turer, natur, litteratur, TV/film, religion, jobbe frivillig med eldre, å generelt holde seg i form(du sa du trener litt), ønske om barn, gode samtaler, skriving, baking, matlaging, sminke, blogging, gaming, strikking, annet håndarbeid, familieverdier, fotografering, oppussing og interiør, høre på musikk, gå på konserter. Listen er lang av ting man kan lite å drive med. Du behøver ikke ha noen brennende interesse eller hobby for å være interessant. En som er veldig god med mennesker er og interessant. En som har omsorg for alle rundt seg. Hvis du ønsker et "A4"-liv er det og interessant. Anonymkode: 56d71...e30 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #14 Skrevet 25. mai 2016 Slapp av, du er som 99% av alle kvinner i Norge. Bare du er deilig å se på og at du puler bra, og tar godt vare på mannen gjør deg attraktiv i de fleste menns øyne. Anonymkode: e702a...2cb
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #15 Skrevet 30. mai 2016 Er litt som deg og tiltrekkes av de samme typene. Men har funnet ut at selv om jeg ikke synger, spiller osv. så er jeg veldig opptatt av musikk. Så føler deg er legitimt å si at jeg er interessert i musikk. Samme med film og serier. Og mat. Jeg er kreativ på kjøkkenet og liker å lsge mat, prøve ut ting osv. Kanskje har du også dette bare at du ikke har tenkt på det sånn? Poeget er:finn ut hva du liker og hvorfor. Ta eierskap i disse interessene og vær selvsikker i din mening om ting. Så vil kanskje guttene finne det interessant. Anonymkode: 00b06...e95
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #16 Skrevet 3. juni 2016 Ja, jeg synes nok du virker litt kjedelig, uten noen spesiell hobby, spesielt hvis du vanker i et miljø hvor det er vanlig å ha lidenskap for noe kreativt/kunstnerisk. Eller, ikke kjedelig, men veldig vanlig, A4. Og det er vel greit. Det er kanskje ikke disse kunstneriske typene som passer for deg. Kreative mennesker har ofte en evne til å se ting annerledes, tenke litt utenfor boksen. Kanskje du burde se etter en som er mer lik deg selv? Anonymkode: 0aa2a...627 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå