AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Dere som syr: hvor sitter du om du ikke har eget syrom? Har egentlig mulighet for å sitte i kjelleren men er litt trist å sitte nede aleine... Anonymkode: 92a29...d92
KaDust Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Setter opp symaskinen på spisebordet. Der det er best plass. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 Hva om dere sitter hele dagen kun avbrutt av middag da? Eller skal fortsette neste kveld? Blir det ikke litt tungvint å pakke sammen hele tiden? Anonymkode: 92a29...d92
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5 Skrevet 23. mai 2016 Spisebordet. Ja, det er tungvint om man må pakke opp og ned hele tiden, men altså, ikke alle har råd til så stor bolig at man kan sette av et helt rom til sying.. Anonymkode: d74b6...856
KaDust Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 Nå har vi ganske stort spisebord (6 plasser når vi ikke utvider bordet), så jeg setter meg bare på den enden vi ikke bruker. Trenger ikke rydde vekk for middag eller noe annet. Kan la det stå så lenge jeg trenger.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #7 Skrevet 23. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om dere sitter hele dagen kun avbrutt av middag da? Eller skal fortsette neste kveld? Blir det ikke litt tungvint å pakke sammen hele tiden? Anonymkode: 92a29...d92 Skal man spise på spisebordet når det samtidig brukes til sybord, så rydder man litt tilside og får plass til å spise. Tåler man ikke rot, så kan man heller ikke drive med syarbeid med klipping og søm og alt det støvet og rotet det medfører. Anonymkode: 8665e...85d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #8 Skrevet 23. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal man spise på spisebordet når det samtidig brukes til sybord, så rydder man litt tilside og får plass til å spise. Tåler man ikke rot, så kan man heller ikke drive med syarbeid med klipping og søm og alt det støvet og rotet det medfører. Anonymkode: 8665e...85d Nå syns jeg faktisk er litt forskjell på om det blir støvete der man sitter og spiserspiser kontra f.eks. stua - men ikke så mye så det gjør noe. Søstra mi derimot, hadde nok fått noia. Vi har stort nok spisebord så får nok ta det der iallefall når mannen min ikke er hjemme. Har nemlig brukt halve kjøkkenbordet til planter i påvente av drivhussesongen så han begynner å bli litt lei av at bordet er okkupert til andre ting enn mat. Anonymkode: 92a29...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå