AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Jeg og kjæresten vil kjøpe en sexhuske. Non som har det? Erfaringer? Vi vil gjerne ha med stativ, så vi slipper å henge den i taket. Samt at jeg føler at å henge den i taket, ikke er like trygt som å ha med stativ. Hva mener dere? Anonymkode: da742...7ae
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Finn en bærebjelke når du skrur den opp. Og heng dere begge i den samtidig for å se om den holder. Så husk i veg Anonymkode: 3a3ba...ca8
ajarRun Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Finn en bærebjelke når du skrur den opp. Og heng dere begge i den samtidig for å se om den holder. Så husk i veg Anonymkode: 3a3ba...ca8 Rapportert! Du kan ikke be folk henge seg selv!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 9 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Rapportert! Du kan ikke be folk henge seg selv! 😂🙈 Anonymkode: da742...7ae 4
Gjest Tasia Skrevet 23. mai 2016 #5 Skrevet 23. mai 2016 11 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Rapportert! Du kan ikke be folk henge seg selv! Ikke vær så lovlydig a' det kler deg ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 Tulling 13 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Rapportert! Du kan ikke be folk henge seg selv! Tulling! Heng dere i huska, sett dere i den. Gjør det som må til for å få mye vekt og se om den holder. Hva skal det være godt for å ta selvmord for å sjekke om den holder? Anonymkode: 3a3ba...ca8
ajarRun Skrevet 23. mai 2016 #7 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tulling Tulling! Heng dere i huska, sett dere i den. Gjør det som må til for å få mye vekt og se om den holder. Hva skal det være godt for å ta selvmord for å sjekke om den holder? Anonymkode: 3a3ba...ca8 Kveling kan være både erotisk og lystbetont. Eneste problemet er å få av tauet når man er ferdig eller å stole nok på partneren (eller i midt tilfelle at jentene er svake og har puslete hender).
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #8 Skrevet 23. mai 2016 Nei, men vurderer å kjøpe en selv. Er de dyre?? Har litt dårlig råd, så håper jeg finner en brukt en på Finn.no eller noe. Anonymkode: a903f...22d
ajarRun Skrevet 23. mai 2016 #9 Skrevet 23. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men vurderer å kjøpe en selv. Er de dyre?? Har litt dårlig råd, så håper jeg finner en brukt en på Finn.no eller noe. Anonymkode: a903f...22d Er du en dame eller en mann? Jeg kan se for meg at en mann med en brukt sexhuske vil blo skydd som pesten. En kvinne derimot vil bli applauderert for det samme.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #10 Skrevet 24. mai 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, men vurderer å kjøpe en selv. Er de dyre?? Har litt dårlig råd, så håper jeg finner en brukt en på Finn.no eller noe. Anonymkode: a903f...22d De ligger på 1000-1500,-. Men med stativ på over 3000,- Så derfor jeg lurte på om det var verdt det😊 Anonymkode: da742...7ae
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #11 Skrevet 24. mai 2016 13 timer siden, ambivalentReaction skrev: Er du en dame eller en mann? Jeg kan se for meg at en mann med en brukt sexhuske vil blo skydd som pesten. En kvinne derimot vil bli applauderert for det samme. Jeg er dame😊 Anonymkode: da742...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå