Gå til innhold

Trinny & Susannah

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som ikke er imponert over "make over'ne" dems?

Her om dagen så jeg ei som fikk håret klippet i en kort bob: pannelugg og håret rett av ved øreflippene. Jeg hadde grått!!!

Synes de knapt kan kle seg selv, og i hvert fall ikke andre!

Takke meg til Jan Thomas! Hvorfor skal de marekjerringene komme å kle opp nordmenn, når vi har mye flinkere stylister selv?

Anonymkode: 46089...ec7

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest Tom/Loki
Skrevet

Er heler ikke imponert, stygg stil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At du ikke liker stilen deres, eller hvordan de kler opp andre er nå greit. Men å drive å kalle de marekjerringer når de virker som hyggelige damer blir for dumt. Og angående hvorfor de kommer hit: Det er marked for det. Folk ønsker det tydeligvis.

Anonymkode: 14210...2c4

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg ser vanligvis ikke på programmet, men jeg har mange felles kjente med ei av dem som blir kledd opp i sesongen som vises nå. Hun ble strålende fornøyd med resultatet, og jeg gleder meg til å se henne i reprise snart! :) 

Deltakerne har stort sett meldt seg på av egen fri vilje. Jeg husker at de tre som var med i den episoden jeg så på... Der var hun som ble med Susannah helt fantastisk overraska og glad, mens de to som ble med Trinny nærmest bare trakk på skuldrene. Dette kan dog ha med å gjøre at ved sminkebordet så fikk Susannahs unge dame (som jeg nevner først) beskjed om å holde seg for ørene, noe de to andre ikke gjorde. 

Endret av Millimani
AnonymBruker
Skrevet

Dette programmet er jo helt elendig da!!

Anonymkode: 3c7cb...313

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du ikke liker stilen deres, eller hvordan de kler opp andre er nå greit. Men å drive å kalle de marekjerringer når de virker som hyggelige damer blir for dumt. Og angående hvorfor de kommer hit: Det er marked for det. Folk ønsker det tydeligvis.

Anonymkode: 14210...2c4

Hyggelige???!!? De er superfrekke! Så du reprisen i dag, da hun ene gikk inn i en butikk, ba om å få smake tørrfisk, og gjorde stort nummer av å løpe ut for å spytte den ut på trappa!!!!

• Liker 3
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelige???!!? De er superfrekke! Så du reprisen i dag, da hun ene gikk inn i en butikk, ba om å få smake tørrfisk, og gjorde stort nummer av å løpe ut for å spytte den ut på trappa!!!!

Jeg så den, og jeg reagerte på akkurat det samme. Hun bak disken stod der med store øyne stakkars. Det kan hende at det var avtalt på forhånd, men det hele ble jo så kleint at det var ikke litt morsomt en gang. 

En annen  ting som jeg ikke liker med programmet er at de later som at de plukker ut deltakerne helt tilfeldig på gata. Hvor sannsynlig er det at folk åpner seg opp om spontanaborter, voldelige ekser, dårlig selvbilde, og fåglarna vet hva mer, bare fordi to engelske damer med kamera på slep spør de ut om klærne deres? 

Endret av Hjarte
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder folk egentlig å følge med på slikt søppel?

Det skjønner jeg bare ikke...

• Liker 2
Skrevet

Det er direkte heslig. Make-over'ene kan umulig være gjort av godhet.

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, Hjarte skrev:

En annen  ting som jeg ikke liker med programmet er at de later som at de plukker ut deltakerne helt tilfeldig på gata. Hvor sannsynlig er det at folk åpner seg opp om spontanaborter, voldelige ekser, dårlig selvbilde, og fåglarna vet hva mer, bare fordi to engelske damer med kamera på slep spør de ut om klærne deres? 

Sånn er det. Litt "på trynet" å gjøre det på den måten da det er et program hvor deltakerne faktisk har meldt seg på selv! Men de tror kanskje at de virker mer "proffe" av å gjøre det på den måten

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder folk egentlig å følge med på slikt søppel?

Det skjønner jeg bare ikke...

Nei det er ikke alltid lett å skjønne. I 10-12 års alderen skulle "alle" vennene mine se på serier som Helene og gutta, Kjærlighets-skipet, Dallas og Glamour. For eksempel. "alle" vennene mine, og alltid var det noen som så på det ene og noen som så på det andre. Var jeg hos Marie så var det kjærlighets-skipet, var jeg hos Lise så var det Dallas eller Helene, var jeg hos Linn så var det Glamour. Oh yeah....om jeg likte det?? NEI!!! Jeg ser ikke mye på tv, og iallfall ikke slike serier som denne. Av fem sesonger så er det én episode jeg vet at jeg ønsker å se, - og årsaken til det har jeg skrevet i #4. Bare derfor. 

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Syne de er morsomme jeg selv om de de kler opp ikke alltid blir like fine. 

Anonymkode: 87341...26d

Skrevet

Mye rare makeovers der ja😆Jan Thomas er myyyye flinkere! Vil gjerne se en serie med han👍🏼

• Liker 2
Skrevet (endret)

Huff ja, mye rart. Mye grusomme, glorete klær med glitter, paljetter og fandens oldemor. Grøss! Men jeg syns programmet er morsomt å se på og de er to artige damer. Jeg lo meg fillete da en av dem stakk hodet mellom bhen og ryggen til en dame med litt veeeel vid bh. :fnise: Hadde aldri orket makeover av dem selv da, hadde klikket av den tafsinga deres. Men artige å se på er dem. 

Endret av Salka
AnonymBruker
Skrevet

Britiske kvinner er kjent for å kunne deles inn i to kategorier.

Kategori 1:

Stygge og ofte (men ikke alltid) bleikfeite jenter/damer som atpåtil kler seg enda verre. Målet er å kle seg så stygt at man får oppmerksomheten vekk fra resten av dem. Trinny og Susannah er i denne kategorien, og de ønsker å gjøre selv de pene jentene stygge slik at overmakten ikke blir for stor. Ofte masse glorete mønster, skrikende farger, rysjer og andre stygge detaljer på klærne.

Kategori 2: 

Syperhotte, tynne og pene jenter som Emma Wattson og Kiera Knightley med en classy og noe mer minimalistisk stil (ikke skandinavisk minimalisme, men minimalistisk i forhold til kategori 1). Disse tar så klart ikke moteråd fra feite klovdyr på to bein (aka Trinny og Susannah). 

Anonymkode: fa9a3...5a9

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kategori 1:

Stygge og ofte (men ikke alltid) bleikfeite jenter/damer som atpåtil kler seg enda verre. Målet er å kle seg så stygt at man får oppmerksomheten vekk fra resten av dem. Trinny og Susannah er i denne kategorien, og de ønsker å gjøre selv de pene jentene stygge slik at overmakten ikke blir for stor. Ofte masse glorete mønster, skrikende farger, rysjer og andre stygge detaljer på klærne.

Kategori 2: 

Syperhotte, tynne og pene jenter som Emma Wattson og Kiera Knightley med en classy og noe mer minimalistisk stil (ikke skandinavisk minimalisme, men minimalistisk i forhold til kategori 1). Disse tar så klart ikke moteråd fra feite klovdyr på to bein (aka Trinny og Susannah). 

Når ble Trinny feit? Har det rabla for deg???

• Liker 2
Gjest lizard queen
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kategori 1:

Kategori 2: 

Ler så jeg rister herregud :laugh::laugh::laugh:

Synes at de fleste make over-ene deres blir veldig kjerringaktige jeg. Alt skal være så voksent og ordentlig (selv om det er totalt annerledes enn den minimalistiske upperclass stilen som andre motefolk som oftest går etter) og ALLE får jo en skikkelig kjerringsveis?!!! Hvorfor må alle ha kort hår?? Greit nok at de fleste av damene som er med har enten kort eller helslitt hår fra før men jeg ser ikke helt greia med å klippe alle i sånne "freshe" gammel dame-stiler som krever en masse styling for å se noenlunde bra ut, når damene som skal ha dem neppe har lyst til å bruke mye tid og krefter på håret.. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å se denne serien :) Det e så artig å se hvor rørt og glade de blir når de ser forandringen.
Ikke alle forandringer syns jeg er like vellykket da, men stort sett ser det bra ut :)

Det jeg reagerer på er hvor direkte de er, og at de begynner å leke med puppene til folk på tv liksom... Det blir litt for privat for meg og hovedgrunnen til at JEG ikke vil melde meg på :)

Jeg ble litt flau over Trinny en gang, hun var så vulgær mot hun kjendisen. Husker ikke hva hun het, men hun lesbiske med kort grått hår... Hun nærmest antastet henne og var så vulgær i praten... Stakkars dame hehe :D

Men jeg er så empatisk, så det ender ofte med at jeg gråter når jeg hører de triste historiene til deltakerne.

Anonymkode: a9db8...068

Skrevet

Jeg har sett på den britiske versjonen i mange år og liker den bedre enn den norske. Programmet varer en time og de følger kun en person. Der får den enkelte shoppehjelp og får hjelp til å finne klær til sin kroppsfasong. Den norske har jeg ikke vært så imponer over fordi de jobber med mange på en gang. Er enig med at de har en direkte væremåte, som i våre øyne er spydig. Men ser vi på andre programmer, er dette en del av den britiske væremåten.

Bruker klestipsene deres i hverdagen og har fått en del komplimenter fra andre om klesstilen min. En gang jobbet jeg på et kurs og viste hvor stor effekt klessammensetningen har for å skape illusjoner (tok skjorta utenpå blyantskjørtet og tok av meg skoene). Den gangen var midjen min 93 cm, og hun ene var overbevist om at jeg var like slank som henne rundt midjen (som var nærmere 80). Jeg tok faktisk å målte meg for at hun skulle se forskjellen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kjempefornøyd etter makeoveren fra damene, men de to andre som var i samme program ble ikke fornøyde. Jeg hadde Susannah og de hadde Trinny, kan ha noe med det å gjøre. Trinny er rett og slett skummel, og ikke så lite slem. Sjeleglad jeg ikke fikk henne!

Anonymkode: de65c...a8b

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble kjempefornøyd etter makeoveren fra damene, men de to andre som var i samme program ble ikke fornøyde. Jeg hadde Susannah og de hadde Trinny, kan ha noe med det å gjøre. Trinny er rett og slett skummel, og ikke så lite slem. Sjeleglad jeg ikke fikk henne!

Anonymkode: de65c...a8b

Så morsomt at du har vært med! :) Da har jeg kanskje sett deg. :) Veldig bra du ble fornøyd også. Jeg syns også Susannah virker mest sympatisk. Trinny virker litt falsk liksom og så er hun så ram på å klå på folks pupper. Blir flau av å se på. Hadde hun klådd på den måten på meg hadde hun fått en knyttneve i fleisen tror jeg. :P Hun virker rett og slett mer frekk og er kanskje litt vel direkte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...