Gå til innhold

slankepiller eller ikke slankepiller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge gått å lurt på om jeg skal prøve de nye slankepillene fra XLS medical, og denne helgen gikk jeg faktisk til innkjøp av en pakke med XLS medical max strenght. De var på tilbud på Vitus apotek de kostet egentlig 900 kr men jeg fikk 50% rabatt og da tenkte jeg shit jeg må bare prøve..... Jeg skulle gjerne ha hørt fra noen som har prøvd disse og delt erfaringer ,da jeg er helt ny på dette området. Jeg veier i dag 84 kilo og ønsker og gå ned til 65 kilo som er min ideal vekt.

Er spent på å høre fra dere som sitter med erfaringer fra dette . M.v.h Kjersti

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har erfaring med det meste av kosttilskudd og her er mitt tips:

Dersom du ikke får det på resept så fungerer det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Hei på deg,

jeg signerer Cyrus over her. Det meste funker ikke. Og xls Medical har jeg selv prøvd, uten noe som helst resultater.

Ikke kast bort pengene dine.

Anonymkode: fdcd6...7a4

• Liker 2
Skrevet

Disse funker selvsagt ikke. Hvis du vil gå ned i vekt må du spise mindre, gjerne kombinert med å bevege deg mer. 

Felles for alle slankepiller som funker er at de er mer eller mindre livsfarlige og ulovlig. 

Det der er nok 450 kroner du aldri får noe nytte av, du burde kjøpt flakslodd, tippekuponger eller magiske bønner.

Hvis du ville gå ned i vekt med dem ville nok en kartong sigaretter fungert bedre. Når du blir sulten tar du en røyk, når du blir sliten tar du en røyk, før og etter måltid tar du en røyk (og gjerne under). En treningsøkt kan også gjøres mye mer effektiv med å røyke først, du vil få ca 10 slag i minuttet mer uten å øke innsatsen. Røyk gjerne etter også for å utvide effekten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pillene i seg selv hjelper ikke, men dersom tanken på å ha sløst bort 450 kroner gjør at du kutter ut godteri og/eller spiser litt mindre vil vekten bevege seg nedover.

Anonymkode: b78d7...51c

AnonymBruker
Skrevet

Du har allerede kjøpt dem, så hva har du å tape på å bruke dem?

I beste fall vil de ha en effekt på deg (man skal ikke undervurdere en eventuell placebo-effekt), i verste fall er lommeboken din den eneste som fått en pangstart på slankekuren. ;) 

(Jeg har ikke prøvd dem selv, men jeg har snakket med andre som sier de har gode erfaringer med XLS-medical sine produkter)

Anonymkode: 2d86c...adc

• 3 år senere...
Skrevet

Tja, varierer vel litt.

En ting er hvertfall sikkert, det er at ingen slankepiller fungerer uten at du er i kaloriunderskudd!

Vet at flere treningssider har tester på det, sånn som GetFitness, HardWorkout og iForm og slikt..

Gjest Jon Are
Skrevet

Det eneste som fungerer er desverre mindre mat og godterier. Jeg gidder ikke mer av det. Er nok 8 kg større enn det som er penest på meg, men har bare et liv og vil heller kose meg med god mat og heller se litt dårligere ut. Når der er sagt , så prøvde jeg cla tror jeg de het en periode. Spiste der samme, men mistet vekt ja. Klærne ble løsere.  Så jeg skal ikke benekte det fullstendig.. aner ikke hvorfor jeg sluttet med de..sikkert økonomi.

Skrevet
2 timer siden, retrej skrev:

Tja, varierer vel litt.

En ting er hvertfall sikkert, det er at ingen slankepiller fungerer uten at du er i kaloriunderskudd!

Vet at flere treningssider har tester på det, sånn som GetFitness, HardWorkout og iForm og slikt..

Tråden er 2,5 år gammel...

Anonymkode: 5de04...26b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...