smilepia Skrevet 31. oktober 2004 #1 Skrevet 31. oktober 2004 Hei Håper noen her kanskje kan hjelpe meg... Jeg har sett blider av en kjole, Sincerity bridal - style 3030 (http://www.sinceritybridal.com/2004/3030.htm), som jeg har utrolig lyst å se på ordentlig og ikke minst prøve på. Men jeg har problemer med å finne en salong som har denne inne. Er det noen som vet om et sted som har den? Helst i Bergen eller Oslo, men andre områder kan jeg kanskje også komme meg til. -Smilepia-
Gjest piarina (ikke innlogget) Skrevet 31. oktober 2004 #2 Skrevet 31. oktober 2004 Du kan jo ta en tlf til Solbruden i Sellebakk og høre om de har den. De hadde ihvertfall en av Sincerity-kjolene som jeg lette etter i kjole-prøve-runden min. Bare husk å spørre hvilken str de evt har den i, det gjorde ikke jeg og den viste seg å være str XXXXXL i damestr. (noe jeg fant ut etter å ha kjørt 10 mil for å prøve den...) "Bryllupet hos Fru Larsen" i Sandefjord hadde også endel Sincerity. Hvis den er 2004-modell burde du skynde deg, det er vel ikke lenge til 2005-modellene kommer inn. Lykke til!
Arwen Skrevet 31. oktober 2004 #3 Skrevet 31. oktober 2004 http://www.sinceritybridal.com/2004/3030.htm nydelig kjole! lurer på om en tidligere brud her inne har hatt den. Kanskje hun kan tipse deg
Gjest Hilde K S Skrevet 31. oktober 2004 #4 Skrevet 31. oktober 2004 Dette var en virkelig vakker brudekjole. *Betatt*
Cajsa Skrevet 31. oktober 2004 #6 Skrevet 31. oktober 2004 Superfin kjole! :hjerter2: Jeg skal også ha blått i kjolen min...
Aelwyn Skrevet 1. november 2004 #7 Skrevet 1. november 2004 Jeg vet at Fru Larsen har hatt denne i Ivory og burgunder rød ihvertfall. Tror nok de har den inne, for det var utleiekjole. Men vet ikke ang den blå. (Den er så nydelig, har sett på den selv.
smilepia Skrevet 1. november 2004 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2004 Takk for tips og ros (alltid godt å høre at andre også liker kjolen ) FruLarsen i Sandefjord hadde kjolen inne og i rette størrelsen, så det var helt topp!! :-) Har fått den uforpliktende hengt av til jeg kan ta turen om 3 uker, så håper bare ingen snapper den opp før meg.. -Smilepia-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå