Gå til innhold

Hvor kan jeg finne denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Håper noen her kanskje kan hjelpe meg...

Jeg har sett blider av en kjole, Sincerity bridal - style 3030 (http://www.sinceritybridal.com/2004/3030.htm), som jeg har utrolig lyst å se på ordentlig og ikke minst prøve på. Men jeg har problemer med å finne en salong som har denne inne. Er det noen som vet om et sted som har den?

Helst i Bergen eller Oslo, men andre områder kan jeg kanskje også komme meg til.

-Smilepia-

Videoannonse
Annonse
Gjest piarina (ikke innlogget)
Skrevet

Du kan jo ta en tlf til Solbruden i Sellebakk og høre om de har den. De hadde ihvertfall en av Sincerity-kjolene som jeg lette etter i kjole-prøve-runden min. Bare husk å spørre hvilken str de evt har den i, det gjorde ikke jeg og den viste seg å være str XXXXXL i damestr. (noe jeg fant ut etter å ha kjørt 10 mil for å prøve den...)

"Bryllupet hos Fru Larsen" i Sandefjord hadde også endel Sincerity.

Hvis den er 2004-modell burde du skynde deg, det er vel ikke lenge til 2005-modellene kommer inn. Lykke til!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Dette var en virkelig vakker brudekjole.

*Betatt*

Skrevet

Superfin kjole! :hjerter2:

Jeg skal også ha blått i kjolen min...

Skrevet

Jeg vet at Fru Larsen har hatt denne i Ivory og burgunder rød ihvertfall. :) Tror nok de har den inne, for det var utleiekjole. Men vet ikke ang den blå. (Den er så nydelig, har sett på den selv. :)

Skrevet

Takk for tips og ros (alltid godt å høre at andre også liker kjolen :))

FruLarsen i Sandefjord hadde kjolen inne og i rette størrelsen, så det var helt topp!! :-) Har fått den uforpliktende hengt av til jeg kan ta turen om 3 uker, så håper bare ingen snapper den opp før meg..

-Smilepia-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...