Gjest Janna Skrevet 18. juli 2002 #1 Del Skrevet 18. juli 2002 Har noen navnet/tlf nr til et sted med gynekologer som tar imot henvisninger fra lege?? Jeg skal på underlivs-sjekk i forbindelse med graviditeten og aner ikke hvor jeg skal finne gynekologer Har prøvd å søke på gule sider, men fikk ikke opp relevant informasjon. Kan noen hjelpe meg?? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 18. juli 2002 #2 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg fant disse oppføringene på gulesider.no. Det er 67 stykker, så det burde være litt å velge mellom Gynekologer er spesialister, og tar dermed alle imot henvisning fra primærlegen. En del tar også imot pasienter uten henvisning. Men er du sikker på at du må til gynekolog for dette, da, Vinga? De fleste primærleger er kompetente til å følge opp et normalt svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 18. juli 2002 #3 Del Skrevet 18. juli 2002 Legen min ville sende meg til en spesialist, han gjør det med alle pasientene. Sier at han følger noe som heter "Bærumsmodellen" mht svangerskapsoppfølging. Takk for svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 18. juli 2002 #4 Del Skrevet 18. juli 2002 Legen min ville sende meg til en spesialist, han gjør det med alle pasientene. Sier at han følger noe som heter "Bærumsmodellen" mht svangerskapsoppfølging. Åh, ok. Josef Ekgren er i følge flere av venninnene mine kjempedyktig. Han holder til på Majorstua. Takk for svaret Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 18. juli 2002 #5 Del Skrevet 18. juli 2002 Hei Vinga! Vil anbefale Gynekolog Bengt Lødrup i Bygdøy Allè 37. Han er spesialist i fødselshjelp og kvinnesykdommer. Veldig flink, grundig og dyktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 18. juli 2002 #6 Del Skrevet 18. juli 2002 Takk, skal ringe en av dem imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå