Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg leita og leita etter en avatar under 6 kb, men jeg klarer ikke finne et slikt bilde på nettet :veldigsur:

Hvordan har dere andre funnet deres?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke hvordan jeg gjør det. Kunne du være så snill og forklare kort?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil bare si tusen takk for hjelpen. Som dere ser har jeg nå fått meg avatar :kghjerte:

Skrevet

Gratulerer med avatar.. bare synd du valgte en som allerede er i bruk her inne...

Gjest Anonymous
Skrevet

OOpps det viste jeg ikke. Får lete etter ny nå da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Iallefall så har jeg nå byttet. Håper ikke det er flere like slanke og sexy her nå da :ler:

Skrevet
Iallefall så har jeg nå byttet. Håper ikke det er flere like slanke og sexy her nå da :ler:

Nei, du er garantert det eneste. :wink:

Skrevet

Denne har hvertfall ikke jeg sett før (- så om det ikke er en som er i bruk på graviditet eller bryllup - og ikke noen andre steder) - tror jeg du er ganske trygg...

- og så lenge du ikke er antydning til tykkere enn damen på bildet .. er vel denne fin :wink:

Skrevet

Jeg har heller ikke sett den, så da er det vel ingen på bryllupsforumet som bruker den heller ;)

Skrevet
Jeg har heller ikke sett den' date=' så da er det vel ingen på bryllupsforumet som bruker den heller ;)[/quote']

.. så da var det forumet klarert også :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...