AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Jeg og mine døtre bruker fast å låne en hytte på sørlandet hver sommer. Vi drar alene (uten far) , å tar det veldig rolig, vi stresser ikke med og komme oss hverken ditt eller tilbake. Nå har det seg slik at mine søstre skal være med, altså tantene til mine barn. Emma og Sara. Emma har 3 gutter og Sara har ingen. I helgen startet en krangel mellom dem. Sara er veldig langsint og jeg mener personlig at Emma gikk over streken, med ting hun sa . Det var Sara jeg spurte først om å være med, om det har noe å si. Sjansene kan være at dette ordner seg til da, men vist ikke, hva skal jeg gjøre? Jeg vil ha en rolig ferie. Jeg orker ikke krangling og drama.Å vil heller ikke bli uvenner med noen. Å denne ferien har vært planlagt lenge. Alt er betalt og ordnet med. Noen som kan komme med noen råd? Anonymkode: 3bad6...a9c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 "Kjære Sara og Emma. Dere får skvære opp før ferien så den ikke blir ødelagt for alle. Jeg orker ikke at den skal bli forpestet av dårlig stemning og drama. Jeg er glad i dere begge, men dette vil jeg ikke involveres i". Anonymkode: eccc0...dc2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå