AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Del Skrevet 22. mai 2016 Vi har snart 3 års bryllupsdag, og jeg skulle gjerne kommet på en god gaveodé til min mann. 3 års bryllupsdag er lærbryllup, så jeg vil gjerne kjøpe som enten er av lærere eller symboliserer dette på et eller annet vis. Utfordringene er at mannen min ikke er har et image der f.eks lærjakke og den slags passer inn. Og for øyeblikket har jeg ingen gode idéer selv. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: cf535...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Birti Skrevet 22. mai 2016 #2 Del Skrevet 22. mai 2016 Kan du ikke kjøpe sko i skikkelig lær, eller et fint lærbelte eller, om han liker det, klokke med lærreim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Del Skrevet 22. mai 2016 Et øyeblikk siden, Birti skrev: Kan du ikke kjøpe sko i skikkelig lær, eller et fint lærbelte eller, om han liker det, klokke med lærreim? Gode forslag Det samme tenkte jeg å foreslå Anonymkode: 6b47c...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agg Skrevet 22. mai 2016 #4 Del Skrevet 22. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har snart 3 års bryllupsdag, og jeg skulle gjerne kommet på en god gaveodé til min mann. 3 års bryllupsdag er lærbryllup, så jeg vil gjerne kjøpe som enten er av lærere eller symboliserer dette på et eller annet vis. Utfordringene er at mannen min ikke er har et image der f.eks lærjakke og den slags passer inn. Og for øyeblikket har jeg ingen gode idéer selv. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: cf535...f3c Foreslår en jakke laget av en litt sliten lektor Neida, hva med lærbelte, eller en reiseveske? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Birti Skrevet 22. mai 2016 #5 Del Skrevet 22. mai 2016 Et øyeblikk siden, agg skrev: Foreslår en jakke laget av en litt sliten lektor Neida, hva med lærbelte, eller en reiseveske? Oh, ja! Ei flott reiseveske! Kjempegod idé, @agg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Del Skrevet 22. mai 2016 Iphone-mappe i lær, lærlommebok? Anonymkode: 6b47c...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #7 Del Skrevet 22. mai 2016 Brilleinnfatninger i lær? Kjørehansker i lær? Girstangtrekk i lær? Anonymkode: 6b47c...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #8 Del Skrevet 22. mai 2016 Hva med en slik? http://www.anno.as/products/9711-butterfly-stol-i-brunt-lr Anonymkode: 6b47c...cc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #9 Del Skrevet 22. mai 2016 Det er vel også lov til å takke for andre forslag ... Anonymkode: 6b47c...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #10 Del Skrevet 22. mai 2016 Fyrer dere med ved? Flott vedkurv i lær her https://www.google.no/search?q=l%C3%A6r&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi94diH2O7MAhXibZoKHaYYDG8Q_AUIBygB&biw=1342&bih=631#imgrc=_kYR2GnYzTdKcM%3A Anonymkode: 6b47c...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #11 Del Skrevet 22. mai 2016 Takk for mange fine forslag 😃 Anonymkode: cf535...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå