AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Hei! jeg fikk en liten blødning på torsdag og var ganske sikker på at mensen kom..problemet er bare at det var 4 dager for tidlig og det har aldri skjedd før. Det blødde nesten ingenting på torsdag, men på fredag så blødde det en hel del...så slutta det helt plutselig natt til lørdag og på lørdag og i dag så har det kun vært litt lyserosa på papiret når jeg har vært på do. Noen som har opplevd dette før? Har også hatt veldig ømme brystvorter, ikke hele brystet som jeg egentlig pleier å ha før TR kommer.. Og i 2 dager nå så har jeg hatt så ekstremt lyst på saft is?!? vet at ingen av dere kan svare meg på om jeg kan være gravid eller ikke, men lurer bare på om noen har opplevd noe lignende selv TS Anonymkode: 88fd8...454
Teardrop Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Hvis det var 4 dager for tidlig er det jo tid for mens på mandag? Da er det jo bare å stikke i butikken å kjøpe en test! :D 1
Snurrepurre Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Kan godt være graviditet, kan godt være spotting av andre årsaker :-) ta en test!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Ja gjett om jeg skal 😄Blir nok butikken rett etter jobb i morgen 🙊 TS Anonymkode: 88fd8...454 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 Herregud...du har fått mensen ergo du er ikke gravid! Anonymkode: 88fd8...454
Shinigami Skrevet 23. mai 2016 #7 Skrevet 23. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud...du har fått mensen ergo du er ikke gravid! Anonymkode: 88fd8...454 Det er ikke sikkert at det er mensen! TS, jeg spottet og småblødde litt i noen dager før jeg forventet mensen. Og jeg var gravid Får håpe det var det samme for deg
Gjest Theakri Skrevet 23. mai 2016 #8 Skrevet 23. mai 2016 Fult mulig å være gravid selv om man har hatt en blødning, JO er ikke sikkert det var mensen! men ta en test som sagt, så finner du det ut
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #9 Skrevet 23. mai 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud...du har fått mensen ergo du er ikke gravid! Anonymkode: 88fd8...454 Hei, ser at du er slem med TS, men det er best å være god mot seg selv. Er du gravid, eller bare litt splittet i personligheten? Anonymkode: 3b5ba...2b0
siljur Skrevet 23. mai 2016 #10 Skrevet 23. mai 2016 25 minutter siden, Shinigami skrev: Det er ikke sikkert at det er mensen! TS, jeg spottet og småblødde litt i noen dager før jeg forventet mensen. Og jeg var gravid Får håpe det var det samme for deg Hvor mye er småblødde for deg? Jeg hadde en stor blødning noen dager før mens og litt spotting de andre dagene, men var gravid!
Shinigami Skrevet 24. mai 2016 #11 Skrevet 24. mai 2016 14 timer siden, siljur skrev: Hvor mye er småblødde for deg? Jeg hadde en stor blødning noen dager før mens og litt spotting de andre dagene, men var gravid! Ikke sikkert at jeg husker helt riktig, men jeg spotta litt brunt et par dager 4-5 dager før ikm. En dag før ikm, så blødde jeg litt friskt blod, men ikke veldig mye. Jeg blødde også litt på natta/morgenen i to dager etter den dagen jeg skulle ha mensen. Var friskt blod og var også noen klumper med koagulert blod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå