AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Dette skal jeg begynne med og ser for meg to ganger i uken. Jeg er kun ute etter å få en litt bedre kondisjon/holde meg i form. Altså ikke noe maraton jeg øver meg til. HVor lenge varer en "normal" joggetur? Eller evt burde? Jeg tenker ca 40 min. Anonymkode: cb3c4...ac0
ajarRun Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Jeg prøvde å jogge ute, det var grusomt, hvordan stiller man inn farten? Ville anbefalt tre ganger i uken, minimum 20 minutter. Det finnes ingen øvre grense men når du passerer en time er det greit å ha litt vann, over to liker jeg å ha sportsdrikk eller noe å spise.
Teriyaki Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Jeg jogger alt fra 30-60 min. Hvis du er utrent kan nok 40 min (i strekk) bli litt vel hardt, men med gåpauser i mellom fram til formen kommer seg så blir det nok bra. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Begynn forsiktig. Heller oftere og kortere enn lange og harde økter. Sett små mål i begynnelsen. Etterhvert så løper du så langt du orker men ikke stress. Kjører du for hardt ut kan du gå på en smell og du vil aldri komme igang med løping skikkelig. Anonymkode: 21f6d...ff5
Ciara Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Jeg startet med å finne en passende løype. I mitt tilfelle var den 7 km. I starten gikk og løp jeg om hverandre, så løp jeg mer og mer til jeg kunne løpe hele. Det er supert å gå også, jeg ville ikke presset meg til å løpe 40 minutter i strekk helt i starten.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Da tror jeg at jeg setter meg et mål å jogge 20 min i begynnelsen. Bare som en start. Takk for svar alle. Anonymkode: cb3c4...ac0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #7 Skrevet 24. mai 2016 Jeg begynte å jogge for noen mnd siden. Startet med 2 ganger per uke, så 3 også 4. Nå har det dabbet litt av, men selv under eksamensperioden nå tar jeg meg tid til trening. Da jeg begynte å jogge brukte jeg en fast rute på 3km. Jeg løp x antall lyktestolper og 1 lyktestolpe gåing. Så løp jeg flere og flere lyktestolper og nå løper jeg så og si uten pauser. Last ned endomondo å konkurrer med deg selv. Løp gjerne samme runde hver gang for å motivere deg selv og se fremgangen. Nå som jeg kan løpe lengre uten problemer liker jeg å løpe nye veier for p utforske, håper du finner like mye glede i joggingen som jeg Anonymkode: edf70...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå