Gjest Janne28 Skrevet 31. oktober 2004 #1 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg og typen har snakket om å gifte oss neste sommer. Han sier han har lyst til det. Så.... jeg lurer på. Vil han fri? Eller tror han det bare skal skje automatisk hehe.... Lurer bare litt....
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2004 #2 Skrevet 31. oktober 2004 Har dere snakket om frieri da? Vanskelig å si hva han kommer til å gjøre - noen blir jo bare enige om å gifte seg, mens andre ikke bestemmer så mye før det har vært et frieri. Syns du skal komme inn på temaet med kjæresten din jeg, og høre hva han tenker om det! K
Gjest Janne28 Skrevet 31. oktober 2004 #3 Skrevet 31. oktober 2004 Vi har snakket om det noen ganger. Føler bare det blir så teit hvis jeg spør "skal du fri da?" hehe.. Uff... Regner jo med at han vil fri... men begynner å lure, for mannfolk kan vel være litt treige på det området... hva de skal og bør gjøre. Jaja.,.. får vente å se...
Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2004 #4 Skrevet 31. oktober 2004 Gi mannen tydelig beskjed om åssen du vil ha det, du. De fleste menn setter pris på at kjerringa ikke er tvetydig
Gjest Janne28 Skrevet 31. oktober 2004 #5 Skrevet 31. oktober 2004 Gi mannen tydelig beskjed om åssen du vil ha det' date=' du. De fleste menn setter pris på at kjerringa ikke er tvetydig [/quote'] Men da forsvinner liksom hele vitsen... Da forsvinner det romantiske, hvis jeg sier " du må fri til meg først "..... Trodde og tror han vet han normalt skal fri først.. vet ikke hva andre erfaringer dere har? Han VET jeg vil gifte meg neste år, så... er det ikke opp til han å fri da?...
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2004 #6 Skrevet 31. oktober 2004 Kan ikke du fri da? Altså, enten så sier du at "hei smukken, når har du tenkt å fri?" eller så frir du selv. Hadde jeg gjort.
L@dy Skrevet 31. oktober 2004 #7 Skrevet 31. oktober 2004 Neste gang dere snakker om bryllup, så kan du jo bare si at "du venter på frieriet".
Gjest Janne8 Skrevet 31. oktober 2004 #8 Skrevet 31. oktober 2004 Kan ikke du fri da? Altså, enten så sier du at "hei smukken, når har du tenkt å fri?" eller så frir du selv. Hadde jeg gjort. Vil at han skal gjøre det.. alltid vert jentedrømmen.. Hvis han gjør det så VET jeg han vil
Gjest Fighter Skrevet 31. oktober 2004 #9 Skrevet 31. oktober 2004 Fortell en historie om hvordan noen andre er blitt fridd til. Kanskje han tar hintet da?
Gjest Janne28 Skrevet 31. oktober 2004 #10 Skrevet 31. oktober 2004 Neste gang dere snakker om bryllup' date=' så kan du jo bare si at "du venter på frieriet". [/quote'] Jeg nevnte en gang (på msn chat), at jeg vil at han skal spør når han vil spør. før og etter snakket vi litt om bryllup og slikt. Er bare redd han er litt distre og ikke fikk det med seg hehe... Lurer på om han vet at det trengs bryllupsplanlegging og forberedelser i mndsvis FØR bryllupsdagen,.,,.
Gjest Janne28 Skrevet 31. oktober 2004 #11 Skrevet 31. oktober 2004 Neste gang dere snakker om bryllup' date=' så kan du jo bare si at "du venter på frieriet". [/quote'] Jeg nevnte en gang (på msn chat), at jeg vil at han skal spør når han vil spør. (han svarte kun: Vi blir nok gift neste sommer... ) før og etter snakket vi litt om bryllup og slikt. Er bare redd han er litt distre og ikke fikk det med seg hehe... Lurer på om han vet at det trengs bryllupsplanlegging og forberedelser i mndsvis FØR bryllupsdagen,.,,.
Gjest piarina (ikke innlogget) Skrevet 31. oktober 2004 #12 Skrevet 31. oktober 2004 Eller du kan jo bare si at "en av oss må jo fri først...." og se hva han sier da....? Eller at du vil veldig gjerne gifte deg til neste år, men at du venter på en frier.... Da får han muligheten til å overraske deg hvis han vil det, eller han kan benytte anledningen der og da... Men det begynner jo å haste littegrann ja....hvis dere skal rekke 2005-sesongen. Bør nok evt få avklart dette innen nyttårsaften... Lykke til!
Tusenfryd Skrevet 31. oktober 2004 #13 Skrevet 31. oktober 2004 Du, ingen på KG kan lese tankene hans. Og han kan neppe lese tankene dine heller. Så hvis du ønsker deg noe, så si det høyt. Og ja, du kan fri, selvsagt kan du det! Du er jo snart 30, jente! (tolker jeg nicket ditt som). Og et tips til samlivet fremover - ingen fortjener å være prisgitt hint. Fortell rett ut - enten det gjelder sex, matlaging, rydding eller bryllup.
smilepia Skrevet 1. november 2004 #14 Skrevet 1. november 2004 Før vi forlovet oss, passet jeg alltid på å si klart fra når temaet var oppe at selv om jeg ville at vi skulle gifte oss, så ville jeg ikke fri, fordi det hadde jeg lysst at mannen skulle gjøre. Det var tydeligvis klar nok bekskjed - for han fridde han *glise* Og det kom både helt overraskende på meg da det skjedde og var veldig romantisk! :-) Så du må ikke være redd for å fortelle hvordan du ønsker det. Tror nok de fleste gutter liker å vite hva jenta ønsker seg. Og han kan fortsatt rekke å overraske deg selv om du har fortalt at du vil han skal "gjøre jobben" -Smilepia-
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #15 Skrevet 1. november 2004 Vil at han skal gjøre det.. alltid vert jentedrømmen.. Hvis han gjør det så VET jeg han vil Eh..! Så du tror ikke på at han mener det når han SIER at han vil det.. Bare dersom han sier det i et formelt frieri. Sannsynligvis tror han at et frieri er overflødig når dere begge alt er enige om at dere skal gifte dere neste sommer.. (det hadde i alle fall jeg gjort) Ingen av oss fridde og vi tviler da ikke på at den andre faktisk ønsker å gifte seg likevel..
Gjest Janne28 Skrevet 1. november 2004 #16 Skrevet 1. november 2004 Eller du kan jo bare si at "en av oss må jo fri først...." og se hva han sier da....? Eller at du vil veldig gjerne gifte deg til neste år, men at du venter på en frier.... Da får han muligheten til å overraske deg hvis han vil det, eller han kan benytte anledningen der og da... Men det begynner jo å haste littegrann ja....hvis dere skal rekke 2005-sesongen. Bør nok evt få avklart dette innen nyttårsaften... Lykke til! Ja. Jeg tror jeg skal vente til etter nyttårsaften, og hvis det ikke har skjedd til da, får jeg ta det opp :-) Takk for alle svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå