Anonymperon Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 (endret) Tips? Endret 9. oktober 2016 av Anonymperon
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 1 minutt siden, Anonymperon skrev: Tips til matvarer som strammer opp magen? Har lest at fet fisk (som bl.a. makrell) og omega 3 som finnes i fet fisk, påvirker kroppen til at bukfettet minker Anonymkode: 4a69d...0f6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 43 minutter siden, Anonymperon skrev: Tips til matvarer som strammer opp magen? Hahha - trolling? verden er litt mer komplisert enn som så. Hva med å kjøpe noen lærebøker ? eller "kokeboken garrantert gir den en flatere mage" (finnes ikke men entreprenørskap er i vinden for tiden så Anonymkode: 7f40e...e59
Gjest Ajax Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 Tunfisk. Oliven. Laks. Makrell. Avocado. Drikk minst 3 liter rent vann om dagen for å skylle ut det vannet som binder seg i fettvevet, og ikke bruk så mye salt. Kutt ned på sukker og generelle raske karbohydrater da disse også binder vann i kroppen.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5 Skrevet 23. mai 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Tunfisk. Oliven. Laks. Makrell. Avocado. Drikk minst 3 liter rent vann om dagen for å skylle ut det vannet som binder seg i fettvevet, og ikke bruk så mye salt. Kutt ned på sukker og generelle raske karbohydrater da disse også binder vann i kroppen. Nei, man skal absolutt ikke drikke minst 3 liter vann om dagen. Herregud, er du helt sprø eller? Det eneste det fører til er at cellene i kroppen kan spekke og dø fordi de svulmer opp fordi det blir for mye vann i forhold til natriumklorid i ekstracellulærvesken. Som alle vet som har litt mer enn null peiling på kjemi så trekker vann seg etter natriumklorid. Blir det altså mer natriumklorid inne i cellen vil vannet strømme inn for å jevne ut forskjellene. Derfor kan man faktisk dø av det. Så du skyller ikke ut noe vann som binder seg til fettvevet. Herregud, hvor har du hørt dette vrølet? Snakk om å gi helseskadelige råd! Anonymkode: 64906...37f 4
Gjest Ajax Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, man skal absolutt ikke drikke minst 3 liter vann om dagen. Herregud, er du helt sprø eller? Det eneste det fører til er at cellene i kroppen kan spekke og dø fordi de svulmer opp fordi det blir for mye vann i forhold til natriumklorid i ekstracellulærvesken. Som alle vet som har litt mer enn null peiling på kjemi så trekker vann seg etter natriumklorid. Blir det altså mer natriumklorid inne i cellen vil vannet strømme inn for å jevne ut forskjellene. Derfor kan man faktisk dø av det. Så du skyller ikke ut noe vann som binder seg til fettvevet. Herregud, hvor har du hørt dette vrølet? Snakk om å gi helseskadelige råd! Anonymkode: 64906...37f Du motsier deg selv litt der men jeg tror jeg skjønner hva du mener. Men har du prøvd det selv? Vann i seg selv virker faktisk vanndrivende.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #7 Skrevet 23. mai 2016 3 minutter siden, Cyrus skrev: Du motsier deg selv litt der men jeg tror jeg skjønner hva du mener. Men har du prøvd det selv? Vann i seg selv virker faktisk vanndrivende. Hvor motsier jeg meg selv? Tror du ska lese deg opp i grunnleggende anatomi og biokjemi sånn at du forstår hvordan cellene dør. Les om ukontrollert celledød, natrium-kaliumpumpa, at natrium binder seg til vann osv så får du i alle fall et lite grunnlag for å forstå dette her, og da hvorfor det er skadelig å drikke for mye vann. Jeg har aldri prøvd å drikke for mye vann fordi jeg har mer vett enn som så, og det håper jeg virkelig de som leser de helseskadelige rådene dine også har. Jeg råder TS og andre å snakke med helsepersonell om dette som kan forklare hvorfor det er usunt å drikke for mye vann hvis de lurer på dette. Det kan i verste fall føre til død at du gir de rådene du gjør. Tenk litt på det. Anonymkode: 64906...37f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #8 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvor motsier jeg meg selv? Tror du ska lese deg opp i grunnleggende anatomi og biokjemi sånn at du forstår hvordan cellene dør. Les om ukontrollert celledød, natrium-kaliumpumpa, at natrium binder seg til vann osv så får du i alle fall et lite grunnlag for å forstå dette her, og da hvorfor det er skadelig å drikke for mye vann. Jeg har aldri prøvd å drikke for mye vann fordi jeg har mer vett enn som så, og det håper jeg virkelig de som leser de helseskadelige rådene dine også har. Jeg råder TS og andre å snakke med helsepersonell om dette som kan forklare hvorfor det er usunt å drikke for mye vann hvis de lurer på dette. Det kan i verste fall føre til død at du gir de rådene du gjør. Tenk litt på det. Anonymkode: 64906...37f Unnskyld for skrivefeil og noen bokstaver som mangler. Skal bla stå "tror du skal" Anonymkode: 64906...37f
Gjest Ajax Skrevet 23. mai 2016 #9 Skrevet 23. mai 2016 Jeg forstår at du har peiling så jeg skal være stille, men 3 liter vann er da ikke så mye i løpet av 15 timer våkentid? Jeg setter meg da med andre ord i livsfare dersom jeg drikker 6 halvlitere med øl på en kveld?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #10 Skrevet 23. mai 2016 Det var ei jente som drakk 6 liter vann på to timer og døde av det. De færreste klarer vel å drikke så mye vann på så kort tid... Anonymkode: 26ada...e7f
Gjest Ajax Skrevet 23. mai 2016 #11 Skrevet 23. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ei jente som drakk 6 liter vann på to timer og døde av det. De færreste klarer vel å drikke så mye vann på så kort tid... Anonymkode: 26ada...e7f Jeg har aldri sagt at man skal drikke 3 liter vann på bælmen. Men opplys meg noen, hvor mye vann kan jeg drikke på et døgn dersom 3 liter er livsfarlig? Jeg drakk nemlig 1 liter i løpet av en 2 timers treningsøkt idag. Burde jeg ringe ambulansen? Gå og kaste opp?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #12 Skrevet 25. mai 2016 Den 22. mai 2016 at 22.22, AnonymBruker skrev: Hahha - trolling? verden er litt mer komplisert enn som så. Hva med å kjøpe noen lærebøker ? eller "kokeboken garrantert gir den en flatere mage" (finnes ikke men entreprenørskap er i vinden for tiden så Anonymkode: 7f40e...e59 Jeg brukte tipset til en her og det funker. Så det var ikke så komplisert. Anonymkode: 87466...b50
Ciara Skrevet 25. mai 2016 #13 Skrevet 25. mai 2016 Tre liter vann i løpet av et døgn er ikke helseskadelig. Men det er sant at mange har en oppfatning av at det er bedre jo mer vann man drikker, og det stemmer heller ikke. 1
Gjest lizard queen Skrevet 25. mai 2016 #14 Skrevet 25. mai 2016 Den 23.5.2016 at 13.29, AnonymBruker skrev: Det var ei jente som drakk 6 liter vann på to timer og døde av det. De færreste klarer vel å drikke så mye vann på så kort tid... Anonymkode: 26ada...e7f Jeg drakk bortimot 6 liter vann på to-tre timer og døde ikke av det Men ja, å bælme nedpå flere liter vann om dagen har lite for seg, så lenge du drikker nok. Ellers er mine beste tips å bevege seg litt i løpet av dagen, og å spise sunt. Og med sunt mener jeg ikke torsk og brokkoli til ethvert måltid, men at maten skal ha en viss verdi i forhold til ernæring. Vet mange sier man skal spise mindre karbo etc men jeg spiser havregrøt i enorme mengder og magen min er fremdeles flat så, det spørs vel litt på hva som funker for deg egentlig. Og selvsagt på utgangspunktet ditt, har du masse fett lagret på magen kommer den ikke til å bli paddeflat over natten uansett hvor mye laks du gomler i deg.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #15 Skrevet 25. mai 2016 Spis flat mat. Tomatskiver, knekkebrød o.l. Anonymkode: c4f66...d7f 3
Oz- Skrevet 25. mai 2016 #16 Skrevet 25. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spis flat mat. Tomatskiver, knekkebrød o.l. Anonymkode: c4f66...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå