AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Hei dere.. Har den siste tiden tenkt litt på å ta botox. Først og fremst pga mye hodepine og migrene, men også litt for å "forbedre" litt på utseende. har ikke mye rynker, men de "strekene" når jeg hever øyebrynene er veldig makerte i panna, og når jeg myser med øynene får jeg en grop mellom øynene, dette er noe jeg gjør mye når jeg har hodepine og migrene, jeg pleier også å heve øyenbrynene mine veldig mye, så dette er også noe jeg kunne tenke meg å gjøre noe med. Er det noen som har erfaringer med botox? Hjelper botox mot hodepine/migrene. ble dere fornøyd med resultetet? Anonymkode: 41e6d...8fe
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Botox hjelper mot hodepine hvis hodepinen kommer av musklene som behandles. Jeg har tatt botox i panna og på siden av øynene og er veldig fornøyd. Har en behandler som er opptatt av at det skal se naturlig ut, så jeg er ikke helt "lam". Tar ca hvert halvår, og da varer ikke virkningen helt til nestegang, men musklene er jo svakere, så rynkene blir ikke like dype igjen. Der jeg går tar de litt først, også kommer man tilbake etter et par uker for å sjekke om man bør ha mer. Anonymkode: a0029...0c8
usikkerjente Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Botox hjelper mot hodepine hvis hodepinen kommer av musklene som behandles. Jeg har tatt botox i panna og på siden av øynene og er veldig fornøyd. Har en behandler som er opptatt av at det skal se naturlig ut, så jeg er ikke helt "lam". Tar ca hvert halvår, og da varer ikke virkningen helt til nestegang, men musklene er jo svakere, så rynkene blir ikke like dype igjen. Der jeg går tar de litt først, også kommer man tilbake etter et par uker for å sjekke om man bør ha mer. Anonymkode: a0029...0c8 Takk for svar😊 er det slik at du kan heve øyebryna noe/litt eller ikke i det hele tatt? De jeg går hos for hudpleie, permanentmakeup osv hos, driver også med botox, et seriøst sted som også er opptatt av at det skal se naturlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå