AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Vil jeg se forskjell/få muskler om jeg trener vekter hjemme 2-3 ganger i uken? uavhengig av kosthold, at jeg spiser normalt? Anonymkode: 4a2b9...3f4
Gjest Ajax Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Det korte svaret er ja. Men husk at du må trene hardt og løfte tungt nok til å få muskelvekst. Jeg ville heller anbefalt deg egenvektstrening og kalorioverskudd for å legge på deg muskelmasse på hjemmebane.
Maximillian Cohen Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Du ser ikke veldig mange muskuløse kvinner som kun løfter litt vekter hjemme og ikke tenker på kosthold. Det finnes mer effektive metoder. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 22 timer siden, Maximillian Cohen skrev: Du ser ikke veldig mange muskuløse kvinner som kun løfter litt vekter hjemme og ikke tenker på kosthold. Det finnes mer effektive metoder. har ikke tenkt til å bli noen muskeldame, vil bare få litt muskler generelt.. Anonymkode: 4a2b9...3f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå