Gå til innhold

Hvordan kan jeg finne ut hva han synes om meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på knærne (avstands)forelsket i en mann jeg ser av og til på skolen. Jeg er altfor sjenert og redd for avslag til å ta kontakt selv, men lurer på hvordan jeg kan finne ut hva han synes om meg. Håper på svar, fordi jeg har virkelig aldri møtt en mann som er så kjekk og samtidig virker så snill.

Anonymkode: 1179c...bb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det lenge siden du har møtt han ? 

Anonymkode: d610d...9bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med han før ?

Anonymkode: d610d...9bc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte han første gang for ca ett halvt år siden. Da hadde jeg aldri lagt merke til han tidligere, og han sto plutselig foran meg så jeg gikk bort og snakket kort før jeg gikk igjen. 

Etter dette har jeg sett han på skolen, der han jobber, der jeg jobber, og sånn. Snakker ikke med han annet enn hva man gjør med andre kunder. Føler at han har sett på meg noen ganger, men kan være innbilt. Vi matchet på tinder for en måned eller to siden, men vi snakket ikke og etter noen dager hadde han fjerna meg som match....

Anonymkode: 1179c...bb3

AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. Hva med å bare spørre ham rett ut om han vil være med på en øl? Enkelt og greit? 

Anonymkode: b7f3b...c40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det samme problemet, vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymkode: 87431...f66

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt samme problem. Men jeg har blitt flinkere til å spørre. Så han jeg liker spør jeg selv i stede for å vente på han feks om han vil finne på noe. Han spør meg også. Sist nå spurte jeg han nervepirrende om han ville være med på fest med mine venner  (vi har alltid bare vært oss to) og han sa ja. Et steg videre tenker jeg. 

(Å ja til de som ser at jeg er samme som laget en tråd om kropp og sa jeg skulle åpne dating siden. Det er meg og jeg driver ikke lureri. Og sier det ene og det andre.  Jeg har datet denne mannen i 8 uker siden feb. Så avsluttet jeg det pga familiære problemer og han ba meg ta kontakt når ting roa seg. Noe jeg gjorde ca nå og nå er vi på snakkeren igjen  så håper å få han på kroKen! Sånn nå slipper jeg å forklare det om noen lurer. Ser at ting blir fort lagt merke til her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...