Gjest Aye Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Jeg bruker det ofte (ikke hele tiden) og synes det er en tøff stil. Hvis man i tillegg bruker litt mørke klær. Litt sånn sjørøver og metall aktig. (For min del elsker jeg begge deler så det er bare sykt kult for meg) Langt i fra feminint og langt i fra homsete som mange sier. Det som er trist er at jeg har fått noen negative kommentarer for det og blitt mobbet.Men det er jeg så vant med. Hele livet har jeg opplevd hat, mobbing og stygge kommentarer. Pga forskjellige grunner. Jeg liker å vise at jeg gir faen og ikke vil være som alle andre hele jævla tiden. Fått mye positiv kommentarer også heldigvis. Har aldri blitt dumpet av kvinner av den grunn eller de har holdt seg unna meg. Folk må jo få ha sin egen stil og eyenliner er ikke bare for jenter. Hva synes dere på kg da? Synes dere det er for creepy, stygt eller rart?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Er egentlig helt likegyldig. Finner det verken hot eller rart. Det er liksom der Anonymkode: 43cbb...479
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Jeg synes det er helt forferdelig stygt. MEN jeg er også enig med deg i at man skal være den man er, og at eyeliner ikke er bare for jenter. Hvis du liker det selv, så fortsett å bruke det, uavhengig av hva folk mener. Det er mange som synes det er fint Anonymkode: 655c0...a65 5
Snigen Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Blir ikke tiltrukket av menn med sminke, men smak og behag! Stilen du beskriver at du har, blir jeg heller ikke tiltrukket til så det kan jo hende at de kvinnene som faktisk gjør det ikke har noe imot litt eyeliner? Ikke rart eller creepy, men ikke for meg. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 For meg er det i grunnen det samme. Men for at det skal virke litt "hot" så bør det være brukt diskré for å fremheve og markere. Ikke for å male øyne sorte. Hadde en kjæreste som brukte maskara og det pent. Framhevet de allerede pene øynene som han hadde. Anonymkode: c066c...20c 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 Ikke hot, forbinder det med mannfolk som har issues med imaget.. Anonymkode: 288fb...789 1
Gjest Aye Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 Takk for svar 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skikkelig corny. Anonymkode: 97bfb...512 Hva vil det si?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #9 Skrevet 22. mai 2016 Synlig maskara, på menn, kan passer bra til den svarte rocka stilen, ikke ellers. Men syns det må gjæres litt røft. Og stilen må være litt røff. Ikke for strigla og liksom-rocka. meeeeeen det kuleste er å være den en er og selvsikker på det. Selvsikkerhet, med ydmykhet, er tiltrekkende nærmest uansett. Anonymkode: 69d74...41a 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #10 Skrevet 22. mai 2016 1 minutt siden, Aye skrev: Takk for svar Hva vil det si? Ikke fint. Tenker litt på menn som driver med rollespill på fritiden. Anonymkode: 97bfb...512
Gjest Aye Skrevet 22. mai 2016 #12 Skrevet 22. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke fint. Tenker litt på menn som driver med rollespill på fritiden. Anonymkode: 97bfb...512 Ah hahaha. Driver jo litt med rollespill under sexlek men det har ingenting med eyenlineren å gjøre.
EvaLena Skrevet 22. mai 2016 #13 Skrevet 22. mai 2016 (endret) Menn med sminke er - så NOT Endret 22. mai 2016 av EvaLena 2
Hjarte Skrevet 22. mai 2016 #14 Skrevet 22. mai 2016 Spike i Buffy the vampire slayer fikk til både eyeliner og neglelakk. http://www.thedailyquirk.com/2013/05/04/poll-whos-your-favorite-tv-vampire/spike-2/
misstealover Skrevet 22. mai 2016 #15 Skrevet 22. mai 2016 Så en film der en av bartenderne i en bar hadde eyeliner og han var utrolig fin å se på, med og uten eyeliner! For meg er det ganske likegyldig, men det kommer kanskje litt an på hvor mye det er, og om det i tillegg er mascara og andre ting. Er ikke noe galt i det, men det er kanskje ikke helt min smak.
Gjest Aye Skrevet 22. mai 2016 #16 Skrevet 22. mai 2016 (endret) 2 timer siden, misstealover skrev: Så en film der en av bartenderne i en bar hadde eyeliner og han var utrolig fin å se på, med og uten eyeliner! For meg er det ganske likegyldig, men det kommer kanskje litt an på hvor mye det er, og om det i tillegg er mascara og andre ting. Er ikke noe galt i det, men det er kanskje ikke helt min smak. Er det burlesque? Der har bartenderen (cam gigandet) eyenliner. Selv bruker jeg ikke mye men jeg har alltid synes det ser så tøft ut og valgte å bruke dt selv også. Skal jo ikke være sminket sånn som jenter med hele pakka. Mascara, pudder, øyenskygge, lippgloss eller leppestift xD Endret 22. mai 2016 av Aye
HomelessIcecream Skrevet 22. mai 2016 #17 Skrevet 22. mai 2016 Hei! Lurer litt på hva motivasjonen din er til å bruke noe som du har opplevd negativt reaksjoner på? Personlig er jeg ganske likegyldig til klær og mote, går med det jeg først finner i skapet, men klart det er noen få ting jeg er emosjonelt knyttet til, men ellers hadde jeg aldri gått med noe jeg hadde fått negativ oppmerksomhet for.
Lillek Skrevet 23. mai 2016 #18 Skrevet 23. mai 2016 Hei! Jeg synes det kan være skikkelig fint jeg.. Jeg husker Jared Leto pleide å ha det, og det var skikkelig kult!! Men det er tydeligvis veldig delte meninger om det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå