AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Del Skrevet 22. mai 2016 Det er en kompis av meg som har begynt å irritere meg veldig de siste ukene. Vi har ikke samme type humor, humoren hans er ganske banal og barnslig, og han liker å erte andre, ikke på en morsom og sjarmerende måte, men slike teite kommentarer og prikking på skulderen. Det er ikke sjelden at jeg slutter å følge med på hva han sier, for mye av det han sier interesserer meg nada. Han snapper, sender meldinger og chatter til meg flere ganger om dagen. Jeg vet aldri når han er seriøs, og det virker umulig å ha en seriøs samtale med ham, for han kommer med lite gjennomtenkte "one-liners" og tåpelige kommentarer, og det frusterer meg. Vi har mange fellesvenner, så vi omgåes en del. Det er ikke slik at jeg kan unngå ham, jeg gjør det når jeg kan det, men når jeg skal være sosial, er han som regel tilstede. What to do? Anonymkode: bf0f4...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Del Skrevet 22. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vi har mange fellesvenner, så vi omgåes en del. Det er ikke slik at jeg kan unngå ham, jeg gjør det når jeg kan det, men når jeg skal være sosial, er han som regel tilstede. What to do? Anonymkode: bf0f4...eeb Sånn er det bare noen ganger, enten må du godta at han er der eller kutte ut gjengen når han er tilstede. Anonymkode: 20b0e...765 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mittnavn Skrevet 22. mai 2016 #3 Del Skrevet 22. mai 2016 Svare han litt og litt mindre, og la vær å omgås og snakke så mye med han når dere alle er sammen. Er ikke så mye mer å gjøre, om du vil unngå drama eller å kutte kontakten med resten av fellesvennene og. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Del Skrevet 22. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det bare noen ganger, enten må du godta at han er der eller kutte ut gjengen når han er tilstede. Anonymkode: 20b0e...765 2 minutter siden, mittnavn skrev: Svare han litt og litt mindre, og la vær å omgås og snakke så mye med han når dere alle er sammen. Er ikke så mye mer å gjøre, om du vil unngå drama eller å kutte kontakten med resten av fellesvennene og. Jeg forstår ikke greia hans helt. Hvorfor skal han absolutt ha så mye kontakt med meg? Jeg føler at han bare plager meg, og det er slitsomt i lengden. Hadde det bare vært mulig å ha flere seriøse/normale samtaler, så hadde det gått, men jeg klarer ikke å engasjere meg i det han sier. De gangene jeg har prøvd å unngå ham, blir han rar og ser rart på meg når jeg snakker med andre. Jeg forstår meg ikke på ham. Anonymkode: bf0f4...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Del Skrevet 22. mai 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke greia hans helt. Hvorfor skal han absolutt ha så mye kontakt med meg? Jeg føler at han bare plager meg, og det er slitsomt i lengden. Hadde det bare vært mulig å ha flere seriøse/normale samtaler, så hadde det gått, men jeg klarer ikke å engasjere meg i det han sier. De gangene jeg har prøvd å unngå ham, blir han rar og ser rart på meg når jeg snakker med andre. Jeg forstår meg ikke på ham. Anonymkode: bf0f4...eeb Jeg pleier å gå på nettet å prate stygt om venner og familie så fort anledningen byr seg. Skikkelig deilig å endelig få ut at det er alle andre det er noe galt med og ikke meg! For jeg er feilfri men liker å finne feil hos andre, da føler jeg meg så bra etterpå. Egentlig skulle alle vært som meg så hadde jeg sluppet å snakke stygt om dem! Anonymkode: ddb50...71d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. mai 2016 #6 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å gå på nettet å prate stygt om venner og familie så fort anledningen byr seg. Skikkelig deilig å endelig få ut at det er alle andre det er noe galt med og ikke meg! For jeg er feilfri men liker å finne feil hos andre, da føler jeg meg så bra etterpå. Egentlig skulle alle vært som meg så hadde jeg sluppet å snakke stygt om dem! Anonymkode: ddb50...71d Interessant observasjon og det ble poeng fra meg. Endret 22. mai 2016 av waco 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. mai 2016 #7 Del Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke greia hans helt. Hvorfor skal han absolutt ha så mye kontakt med meg? Jeg føler at han bare plager meg, og det er slitsomt i lengden. Hadde det bare vært mulig å ha flere seriøse/normale samtaler, så hadde det gått, men jeg klarer ikke å engasjere meg i det han sier. De gangene jeg har prøvd å unngå ham, blir han rar og ser rart på meg når jeg snakker med andre. Jeg forstår meg ikke på ham. Anonymkode: bf0f4...eeb Kan du ikke bare fortelle han at du er bedre enn han? Du ser ned på han fordi han er så mongo. Mest sannsynlig han mongo fordi han liker deg og er betatt eller forelsket. Så nå har du sjansen til skade barnet for livet sånn at han blir en voksen mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #8 Del Skrevet 22. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å gå på nettet å prate stygt om venner og familie så fort anledningen byr seg. Skikkelig deilig å endelig få ut at det er alle andre det er noe galt med og ikke meg! For jeg er feilfri men liker å finne feil hos andre, da føler jeg meg så bra etterpå. Egentlig skulle alle vært som meg så hadde jeg sluppet å snakke stygt om dem! Anonymkode: ddb50...71d Ok, så du syns det er bedre å gå rundt og snakke med folk om dette, at han irriterer meg og oppfører seg tåpelig, i stedet for å ta opp problemstillingen anonymt på et anonymt nettforum? Anonymkode: bf0f4...eeb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #9 Del Skrevet 22. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så du syns det er bedre å gå rundt og snakke med folk om dette, at han irriterer meg og oppfører seg tåpelig, i stedet for å ta opp problemstillingen anonymt på et anonymt nettforum? Anonymkode: bf0f4...eeb Hva mener du? Jeg fortalte bare hva jeg pleier å gjøre. Anonymkode: ddb50...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #10 Del Skrevet 23. mai 2016 7 timer siden, waco skrev: Interessant observasjon og det ble poeng fra meg. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Jeg fortalte bare hva jeg pleier å gjøre. Anonymkode: ddb50...71d Unødvendig frekt. Jeg behandler alle med respekt, for de fleste fortjener å bli behandlet med respekt, og jeg gidder ikke å baksnakke ham til venner, så derfor tar jeg det opp her. Jeg har blitt mobbet store deler av barnskolen, og hele ungdomsskolen av folk, som oppførte seg akkurat som denne kompisen av meg, og det gir meg flashbacks til den tiden, noe som gjør vondt, og jeg blir lei meg/mister energi av å være sammen med denne personen. Anonymkode: bf0f4...eeb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #11 Del Skrevet 23. mai 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De gangene jeg har prøvd å unngå ham, blir han rar og ser rart på meg når jeg snakker med andre. Jeg forstår meg ikke på ham. Anonymkode: bf0f4...eeb Hvorfor er det så vanskelig å forstå. han liker deg som venn og blir selvsagt såret når du overser han. Hadde ikke du blitt det om en god venninne begynte å ignorere deg? Det beste er selvsagt å si fra når du vil si noe seriøst. "Jeg vet du mener det godt, men jeg trenger støtte/ råd nå, ikke spøker" Anonymkode: 2d285...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #12 Del Skrevet 23. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så vanskelig å forstå. han liker deg som venn og blir selvsagt såret når du overser han. Hadde ikke du blitt det om en god venninne begynte å ignorere deg? Det beste er selvsagt å si fra når du vil si noe seriøst. "Jeg vet du mener det godt, men jeg trenger støtte/ råd nå, ikke spøker" Anonymkode: 2d285...545 Jeg vet ikke hva han tenker, for han er nesten aldri seriøs. Han liker å tulle og plage, spesielt meg, og jeg blir sliten og lei av det. Også har jeg en historie med mobbing, og av en eller annen grunn får jeg flashback til den tiden og det gir meg ingen god følelse. Jeg har prøvd å si til ham at han skal være litt seriøs, dessuten tenker jeg at man burde forstå at man ikke kan tulle hele tiden, men han gir seg ikke. Anonymkode: bf0f4...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #13 Del Skrevet 23. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva han tenker, for han er nesten aldri seriøs. Han liker å tulle og plage, spesielt meg, og jeg blir sliten og lei av det. Også har jeg en historie med mobbing, og av en eller annen grunn får jeg flashback til den tiden og det gir meg ingen god følelse. Jeg har prøvd å si til ham at han skal være litt seriøs, dessuten tenker jeg at man burde forstå at man ikke kan tulle hele tiden, men han gir seg ikke. Anonymkode: bf0f4...eeb Folk som er usikre kan ofte bruke humor fordi de ikke er flinke på å forholde seg til seriøse tema. Om det plager deg så fælt så må du nesten snakke med han på tomannshånd og si at du blir litt lei deg av at han erter deg så mye, og at du ikke vet helt hvor du har han siden han tuller så mye. Men mulig han freaker ut av det, om han har lav selvtillit og ikke den beste sosiale kompetansen Anonymkode: 2d285...545 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #14 Del Skrevet 23. mai 2016 Hvor gammel er du TS? Anonymkode: 20b0e...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #15 Del Skrevet 23. mai 2016 HVORFOR ikke si akkurat det du skriver her? Typ: Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til deg fordi du tuller så mye og jeg vet ikke når du er seriøs og ikke. Jeg blir så sliten av det. Hvis vi skal fortsette å være venner, må du roe litt ned på all køddinga. Hvis ikke kan vi uansett være i samme gjeng/ha felles venner, men da vil jeg ikke ha så mye med deg å gjøre. Anonymkode: 5b8c0...fba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #16 Del Skrevet 23. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som er usikre kan ofte bruke humor fordi de ikke er flinke på å forholde seg til seriøse tema. Om det plager deg så fælt så må du nesten snakke med han på tomannshånd og si at du blir litt lei deg av at han erter deg så mye, og at du ikke vet helt hvor du har han siden han tuller så mye. Men mulig han freaker ut av det, om han har lav selvtillit og ikke den beste sosiale kompetansen Anonymkode: 2d285...545 Jeg føler ikke at jeg har energi til å gjøre det, og jeg vet innerst inne at han ikke kommer til å forstå. Han er ikke den personen som forstår slike ting, han fortsetter bare å plage og levere one-liners. Jeg får ingen god følelse av å være med ham, så må vel la være å snakke med ham. Møtte ham i dag, jeg har en litt nedfor-periode av årsaker jeg ikke orker å nevne her, og jeg blir bare enda mer nedfor av å tilbringe tid med ham. Anonymkode: bf0f4...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #17 Del Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler ikke at jeg har energi til å gjøre det, og jeg vet innerst inne at han ikke kommer til å forstå. Han er ikke den personen som forstår slike ting, han fortsetter bare å plage og levere one-liners. Jeg får ingen god følelse av å være med ham, så må vel la være å snakke med ham. Møtte ham i dag, jeg har en litt nedfor-periode av årsaker jeg ikke orker å nevne her, og jeg blir bare enda mer nedfor av å tilbringe tid med ham. Anonymkode: bf0f4...eeb HVOR GAMMEL ER DU/DERE? Anonymkode: 20b0e...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #18 Del Skrevet 23. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du TS? Anonymkode: 20b0e...765 I begynnelsen av tyveårene, 23 år 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: HVORFOR ikke si akkurat det du skriver her? Typ: Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til deg fordi du tuller så mye og jeg vet ikke når du er seriøs og ikke. Jeg blir så sliten av det. Hvis vi skal fortsette å være venner, må du roe litt ned på all køddinga. Hvis ikke kan vi uansett være i samme gjeng/ha felles venner, men da vil jeg ikke ha så mye med deg å gjøre. Anonymkode: 5b8c0...fba Jeg skulle ha sagt noe lignende, med det høres litt frekt ut, og av erfaring tror jeg han blir enda mer frekk/komme med flere stikk hvis jeg skulle sagt noe sånt. Dessuten er jeg redd for at han vil erte meg enda mer etter en sånn kommentar. Jeg føler ikke at jeg kan være ærlig med ham, skulle bare ønske at han forsto det selv, at en ikke kan så useriøs og tullete hele tiden. Anonymkode: bf0f4...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #19 Del Skrevet 23. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler ikke at jeg har energi til å gjøre det, og jeg vet innerst inne at han ikke kommer til å forstå. Han er ikke den personen som forstår slike ting, han fortsetter bare å plage og levere one-liners. Jeg får ingen god følelse av å være med ham, så må vel la være å snakke med ham. Møtte ham i dag, jeg har en litt nedfor-periode av årsaker jeg ikke orker å nevne her, og jeg blir bare enda mer nedfor av å tilbringe tid med ham. Anonymkode: bf0f4...eeb Du kan velge mellom å løse problemet kjapt og få det overstått, eller dra det ut i flere uker der han vil fortsette å suge all energien ut av deg uke etter uke. Anonymkode: 2d285...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #20 Del Skrevet 23. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: HVOR GAMMEL ER DU/DERE? Anonymkode: 20b0e...765 Han er 20, jeg er 23 (fyller snart 23). Hvorfor lurer du på det? Anonymkode: bf0f4...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå